RĂždstrupa Skrevet 2. juni 2023 #1 Skrevet 2. juni 2023 Husker du minneboken fra 70 tallet? Vi hadde en fin minnebok som vi ga venninnene vĂ„re slik at de kunne skrive en hyggelig hilsen.  Alltid spennende Ă„ fĂ„ boken tilbake og se hva de hadde skrevet og av og til tegnet noe fint. Husker feks noen skrev: NĂ„r berg og dal oss skiller og du meg ikke ser sĂ„ husk at det var âŠâŠâŠ.. som disse linjer skrev  Husker du noen sitatet fra den gang?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Skrevet 2. juni 2023 Hadde det pÄ barneskolen et stykke utpÄ 80-tallet ogsÄ. (Er fÞdt i '81). Hadde en liten med blomster pÄ. Roser er rÞde Fioler er blÄ Druer er sÞte Og du er like sÄ MÄtte google den siste delen, og da ramla jeg over denne siden: http://sakkalo.blogspot.com/2008/09/minnebok-dikt.html Anonymkode: 73eb4...fb3 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Skrevet 2. juni 2023 Ingen vet hvor haren hÄper Ingen vet hvor RÞdstrupa stÄper  Anonymkode: 5034f...5fd
Millimani Skrevet 2. juni 2023 #4 Skrevet 2. juni 2023 à h, "flashback" til barndomsminner nÄ  Jeg er fÞdt pÄ begynnelsen av 1980-tallet, og vi hadde minnebÞker vi ogsÄ ja. Det er synd det ikke er Ä finne blant dagens barn, men samtidig fint at tidene forandrer seg. Ei av mine venninner var sÄ glad i et minne jeg en gang skrev i hennes minnebok, og hun ville stadig skrive det i andres minnebÞker nÄr det ble hennes tur. "Thea" er en liten pike gid vi hadde flere slike Steller pent med folk og dyr, bÄde de som gÄr og flyr -- Selv var jeg veldig glad i dette: I 19xx det rare hendte Mor og far fikk ei lita jente Hun vokste opp i glede og i gavn, og lille "Jannike" ble hennes navn --  V LEV  L -- og de "enklere" som f.eks. 9+9 er 18 GÄ aldri ut om natten 1
Amossa Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Ja visst husker jeg  Husker at jeg ble glad nĂ„r noen ga meg ei minnebok Ă„ skrive i, og jeg la mye arbeid i det jeg skrev og tegnet. SĂ„ leverte jeg min egen minnebok, og fikk tilbake med nesten det samme. Husker rimene som dere andre legger ut, men der var sikkert mange flere - som jeg ikke husker.  Synd det er borte, for jeg er sikker pĂ„ at mitt barnebarn pĂ„ 10 Ă„r ville elsket det. Â
Gjest Adobyen Skrevet 2. juni 2023 #6 Skrevet 2. juni 2023 MÄ lykken gro som gresset bak do  NÄr berg og dal oss skiller og du meg ikke ser, sÄ husk at det var meg som disse linjer skrev  Jeg husker da X var liten, og likte Ä grave i skiten. jeg synes at moren var lumpen, som gav henne ris pÄ pumpen.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #7 Skrevet 2. juni 2023 Det er vel ikke ett eksempel over som tilsier at vi har tapt noe. Anonymkode: 20c14...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ