AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Skrevet 2. juni 2023 Ja, endelig er de store og utflyttet. Jeg har skrevet så mange innlegg her inne om de stebarna. Har vert så lei at jeg har hatt så stygge tanker som jeg ikke ante var mulig å ha om barn. I en periode så er jeg sikker på at jeg faktisk hatet disse ufordragelige drittungene som invaderte hjemmet "mitt". Men nå er de som sagt store og har flyttet ut. De stikker stadig innom for å henge med oss. Mest meg og lillesøster faktisk. Pappa er sjeldent hjemme og hos meg får de snakke i fred og ro om det de har på hjertet. Uansett, så har det gått bra. "Til tross for blod, svette og tårer". De hater meg ikke, og jeg elsker de av hele mitt hjerte. Nå skjønner de at grunnen til at vi hadde det vanskelig i noen år var pga. at jeg var sliten og alene med tre barn, imens faren var mye på jobb. Og jeg skjønner jo såklart at grunnen til at de hatet stemor og var frekke drittunger mot meg var at pappaen deres ikke var tilstede så mye som han kunne. Så selv om livet er hardt med stebarn så kan det bli bra til slutt Anonymkode: d9750...1c0 2 5
Goodtimes Skrevet 2. juni 2023 #2 Skrevet 2. juni 2023 Du har stått i det, kommet deg igjennom det og nå fått en god relasjon til stebarna 🙂 Godt jobbet ❤️ Skjønner godt at det har vært vanskelig, men dette må applauderes. Du virker å ha reflektert godt over tiden og kommet meget godt ut av det. Ønsker deg en topp dag ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Skrevet 2. juni 2023 Jeg tror mye av "drittjobben" er gjort hvis man slutter å betrakte dem som stebarn, og behandler dem som felles barn Anonymkode: af996...90c 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg tror mye av "drittjobben" er gjort hvis man slutter å betrakte dem som stebarn, og behandler dem som felles barn Anonymkode: af996...90c Jeg tror at når de hardeste kampene kommer, så er det svært vanskelig å tenke på dem som "felles barn", nettopp fordi de ikke er det. Det er et produkt av to andre mennesker på godt og vondt. Anonymkode: 1785c...8e8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Ære være deg som har stått i det og giddet. Det hadde ikke jeg. Anonymkode: 20cd3...889 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Skrevet 2. juni 2023 Mine har også blitt store og flyttet ut ❤️ Men jeg har ikke hatt konflikter med noen av dem, det har gått knirkefritt. Uansett, deilig når ungene er store og står på egne bein. Mine flyttet ut for mange år siden, så det har vært unger i mange år av livet mitt nå, deilig at den epoken er over. Anonymkode: 10418...951 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå