AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Skrevet 2. juni 2023 Har vært singel i 5 år etter det ble slutt med forrige. Er i 30-årene og har 2 barn som vi deler 50/50 på. Har tatt det veldig rolig med tanke på dating og menn. i starten skal jeg ikke nekte for at jeg møtte flere menn, etter et forhold som var like tørt som gammelt lim. Men så ble jeg lei det også, som man naturligvis blir. Har fokusert på meg selv og tenkt at den rette kommer. Det har kommet noen menn ja, men de var ikke de rette for å si det mildt. For et år siden tenkte jeg å prøve tinder igjen og fikk flere matcher der. Men flere av samtalene gikk som følgende: - Hei - Hei, står til hos deg - Hei. Ser du trener en del, skal vi trene sammen? - Du var deilig. er du kåt? 90% av samtalene gikk sånn. Dvs at jeg møtte noen av de resterende 10% men de viste seg også å kun være ute etter en flørt. For en tid tilbake reflekterte jeg rundt dette. Jeg reflekterte rundt alder, hva menn liker og på hva menn vil ha. Jeg snudde det. Jeg hadde en periode hvor jeg satte alderen ned. Kun for å se om de var interesserte. Så satte jeg alderen opp også. Kun for å se. Matchet med flere. Og jeg begynte å skrive til de, ala meldinger jeg selv pleide å få av menn. Jeg skfrev meldinger som "Hei, hva skjer" "Hei, du var deilig" "Mulig det er sommervarmen som får meg til dette, men jeg blir varm av bildene dine" Og noen skrev jeg rett ut (kun for å teste) "Jeg er så kåt. Vil du møtes for sex?" Hva fant jeg ut? Alle menn var positive til alt av dette. Alle! Jeg testet kun ut dette for å se om min antakelse om menn stemmer. Og dessverre så viste den seg å stemme. Jeg kunne hatt sex med over 100 menn på kort tid om jeg ville. Derfor er jeg ferdig med menn. For godt! Anonymkode: 56fa7...c32 26 7
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 2. juni 2023 #2 Skrevet 2. juni 2023 Dette blir for dumt TS. Du er selv skyld i dette her.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 Populært innlegg #3 Skrevet 2. juni 2023 Og de klager på at barnløshet i norge går opp når menn er sånn.. - hei! Jeg hetet marte og bor i Bergen, hvem er du? - kåt!! Knulle!! Nååååå!! Wow nå ble jeg så sjarmert. Anonymkode: 5f19a...f05 44 23
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Skrevet 2. juni 2023 Anbefaler deg (og andre kvinner) å lese: https://thecoffysalon.substack.com/p/the-actual-dating-choices-for-modern https://thecoffysalon.substack.com/p/why-is-no-one-preparing-a-generation Anonymkode: ddb89...b5d 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Maatte_ha_konto skrev (3 minutter siden): Dette blir for dumt TS. Du er selv skyld i dette her. Er hun selv skyld i at menn kommer med sexmeldinger når hun spør om de skal trene sammen? Det må du forklare nærmere! Anonymkode: 64477...1f4 31 11
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Skrevet 2. juni 2023 Se det rundt da, kvinner av alle slag er i forhold med menn. Om mennene du vil ha ikke er interessert i forhold med deg så er det ikke menns skyld. Hva med å jobbe med deg selv i stedet for å klage på Internett? Anonymkode: 7c43b...18f 4 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #7 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har vært singel i 5 år etter det ble slutt med forrige. Er i 30-årene og har 2 barn som vi deler 50/50 på. Har tatt det veldig rolig med tanke på dating og menn. i starten skal jeg ikke nekte for at jeg møtte flere menn, etter et forhold som var like tørt som gammelt lim. Men så ble jeg lei det også, som man naturligvis blir. Har fokusert på meg selv og tenkt at den rette kommer. Det har kommet noen menn ja, men de var ikke de rette for å si det mildt. For et år siden tenkte jeg å prøve tinder igjen og fikk flere matcher der. Men flere av samtalene gikk som følgende: - Hei - Hei, står til hos deg - Hei. Ser du trener en del, skal vi trene sammen? - Du var deilig. er du kåt? 90% av samtalene gikk sånn. Dvs at jeg møtte noen av de resterende 10% men de viste seg også å kun være ute etter en flørt. For en tid tilbake reflekterte jeg rundt dette. Jeg reflekterte rundt alder, hva menn liker og på hva menn vil ha. Jeg snudde det. Jeg hadde en periode hvor jeg satte alderen ned. Kun for å se om de var interesserte. Så satte jeg alderen opp også. Kun for å se. Matchet med flere. Og jeg begynte å skrive til de, ala meldinger jeg selv pleide å få av menn. Jeg skfrev meldinger som "Hei, hva skjer" "Hei, du var deilig" "Mulig det er sommervarmen som får meg til dette, men jeg blir varm av bildene dine" Og noen skrev jeg rett ut (kun for å teste) "Jeg er så kåt. Vil du møtes for sex?" Hva fant jeg ut? Alle menn var positive til alt av dette. Alle! Jeg testet kun ut dette for å se om min antakelse om menn stemmer. Og dessverre så viste den seg å stemme. Jeg kunne hatt sex med over 100 menn på kort tid om jeg ville. Derfor er jeg ferdig med menn. For godt! Anonymkode: 56fa7...c32 `laster ned puleapp for så å klage på menn i kvinneforum`.Elsker slike poster,good one TS Anonymkode: deb4b...f20 24
Gjest Lykkedykker Skrevet 2. juni 2023 #8 Skrevet 2. juni 2023 Er vel heller sjeldent man møter på ordentlige menn på tinder, ja.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #9 Skrevet 2. juni 2023 Alle menn er ikke på Tinder. Finnes massevis av flotte menn. Anonymkode: 88fb0...fb1 9 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #10 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): `laster ned puleapp for så å klage på menn i kvinneforum`.Elsker slike poster,good one TS Anonymkode: deb4b...f20 Hvis du leser hele innlegget så ser du jeg var en lang periode uten tinder, hvor jeg også traff menn. Les å se om jeg skrev om det gikk bedre. TS Anonymkode: 56fa7...c32 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #11 Skrevet 2. juni 2023 Haha.. 🤣🙈 er det sant? Hvis det er dette som er konkurrentene så skjønner jeg hvorfor jeg alltid har sett på tinder som lett match. Har aldri skjønt greia med at tinder er så vanskelig for menn. Ikke før nå 😂 Anonymkode: ac2dd...3ec 11 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #12 Skrevet 2. juni 2023 Tinder er jo den verste appen av alle. Det er appen for de som er ute etter sex, hovedsaklig kun det. Så det er litt rart du dømmer alle menn ut i fra hva de sier og gjør på en sexapp. Forsøk andre måter og metoder, og se om du ikke treffer på litt mer normale menn. Menn som kanskje er ute etter å møte den rette kvinnen og et forhold. De finnes, selv om ja, dessverre, menn som er ute etter kun sex virker å være i flertall generelt. Anonymkode: 8fe58...594 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #13 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tinder er jo den verste appen av alle. Det er appen for de som er ute etter sex, hovedsaklig kun det. Så det er litt rart du dømmer alle menn ut i fra hva de sier og gjør på en sexapp. Forsøk andre måter og metoder, og se om du ikke treffer på litt mer normale menn. Menn som kanskje er ute etter å møte den rette kvinnen og et forhold. De finnes, selv om ja, dessverre, menn som er ute etter kun sex virker å være i flertall generelt. Anonymkode: 8fe58...594 Nei, for meg og mange andre, særlig kvinner, er Tinder en app hvor man kan møte en potensielt kjæreste. Helt vanlig nettdating. Ikke sex. At du bruker det for å få deg sex med så mange som mulig får stå på din regning. TS Anonymkode: 56fa7...c32 18 9
Diskusjon69 Skrevet 2. juni 2023 #14 Skrevet 2. juni 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært singel i 5 år etter det ble slutt med forrige. Er i 30-årene og har 2 barn som vi deler 50/50 på. Har tatt det veldig rolig med tanke på dating og menn. i starten skal jeg ikke nekte for at jeg møtte flere menn, etter et forhold som var like tørt som gammelt lim. Men så ble jeg lei det også, som man naturligvis blir. Har fokusert på meg selv og tenkt at den rette kommer. Det har kommet noen menn ja, men de var ikke de rette for å si det mildt. For et år siden tenkte jeg å prøve tinder igjen og fikk flere matcher der. Men flere av samtalene gikk som følgende: - Hei - Hei, står til hos deg - Hei. Ser du trener en del, skal vi trene sammen? - Du var deilig. er du kåt? 90% av samtalene gikk sånn. Dvs at jeg møtte noen av de resterende 10% men de viste seg også å kun være ute etter en flørt. For en tid tilbake reflekterte jeg rundt dette. Jeg reflekterte rundt alder, hva menn liker og på hva menn vil ha. Jeg snudde det. Jeg hadde en periode hvor jeg satte alderen ned. Kun for å se om de var interesserte. Så satte jeg alderen opp også. Kun for å se. Matchet med flere. Og jeg begynte å skrive til de, ala meldinger jeg selv pleide å få av menn. Jeg skfrev meldinger som "Hei, hva skjer" "Hei, du var deilig" "Mulig det er sommervarmen som får meg til dette, men jeg blir varm av bildene dine" Og noen skrev jeg rett ut (kun for å teste) "Jeg er så kåt. Vil du møtes for sex?" Hva fant jeg ut? Alle menn var positive til alt av dette. Alle! Jeg testet kun ut dette for å se om min antakelse om menn stemmer. Og dessverre så viste den seg å stemme. Jeg kunne hatt sex med over 100 menn på kort tid om jeg ville. Derfor er jeg ferdig med menn. For godt! Anonymkode: 56fa7...c32 Hva trodde du egentlig utfallet ville bli? Du kan ikke være så naiv om du er over 30. 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #15 Skrevet 2. juni 2023 Diskusjon69 skrev (1 minutt siden): Hva trodde du egentlig utfallet ville bli? Du kan ikke være så naiv om du er over 30. Har lært det nå. Hadde vel et inderlig håp om at menn ikke var så enkle og kun tenkte med feil hode. TS Anonymkode: 56fa7...c32 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #16 Skrevet 2. juni 2023 Dette er som om en mann skulle dratt til festgata i Aya Napa og deretter konkludert med at kvinner flest er rølpete og usofistikerte drukkenbolter. Anonymkode: 947f9...6c4 12 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #17 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er som om en mann skulle dratt til festgata i Aya Napa og deretter konkludert med at kvinner flest er rølpete og usofistikerte drukkenbolter. Anonymkode: 947f9...6c4 Ja, typisk det at menn som ikke får seg noe her, kjøper seg damer i andre land. Det er så kvalmt som man får det. Gjerne er de 30 år yngre enn seg å. Ekkelt!!! Men det var et godt poeng du kom med der. Anonymkode: 56fa7...c32 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #18 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): `laster ned puleapp for så å klage på menn i kvinneforum`.Elsker slike poster,good one TS Anonymkode: deb4b...f20 Både jeg og ei venninne fant mennene våre på Tinder. Skal vi fortelle dem i kveld at det bare var en sexapp, og at vi burde skilles? Anonymkode: 2918f...266 11 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #19 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, for meg og mange andre, særlig kvinner, er Tinder en app hvor man kan møte en potensielt kjæreste. Helt vanlig nettdating. Ikke sex. At du bruker det for å få deg sex med så mange som mulig får stå på din regning. TS Anonymkode: 56fa7...c32 Nettopp. Jeg fikk flere seriøse henvendelser på Tinder, inkludert mannen min. Selvfølgelig også noen useriøse, sånn cirka 50/50-fordeling. Kjenner flere som har funnet partner der. Anonymkode: 2918f...266 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #20 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Og de klager på at barnløshet i norge går opp når menn er sånn.. - hei! Jeg hetet marte og bor i Bergen, hvem er du? - kåt!! Knulle!! Nååååå!! Wow nå ble jeg så sjarmert. Anonymkode: 5f19a...f05 😂 Må flire ! Anonymkode: 85bce...28c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå