Majer Skrevet 2. juni 2023 #1 Skrevet 2. juni 2023 (endret) I følge artikkelen bryr hverken homofile eller lesbiske seg om høyde. Det er tydeligvis et fenomen blant heterofile som avgjør hvor mandig man er. Passer det inn i et inkluderende samfunn? Bør folk gjøre om på hva de finner attraktivt? Lave menn skiller seg sjeldnere og gjør mer husarbeid. https://www.dagbladet.no/tema/centimeterne-som-gir-datingsjokk/79342659 Endret 2. juni 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Skrevet 2. juni 2023 Jeg bryr meg heller ikke om høyde. Min forrige partner var mye lavere enn meg (jeg er kvinne). Anonymkode: e626d...94d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Skrevet 2. juni 2023 Jeg er heterofil og har aldri brydd meg om høyde. Anonymkode: df47f...976
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Skrevet 2. juni 2023 Majer skrev (18 minutter siden): I følge artikkelen bryr hverken homofile eller lesbiske seg om høyde. Det er tydeligvis et fenomen blant heterofile som avgjør hvor mandig man er. Passer det inn i et inkluderende samfunn? Bør folk gjøre om på hva de finner attraktivt? Lave menn skiller seg sjeldnere og gjør mer husarbeid. https://www.dagbladet.no/tema/centimeterne-som-gir-datingsjokk/79342659 Hvorfor skal man slutte å bry seg om høyde, når veldig mange fortsatt bryr seg om vekt, for eksempel? Man kan ikke "gjøre om på hva man finner attraktivt". På samme måte som du ikke på et magisk vis kan begynne å elske oliven/lungemos/fårikål/noe annet av mat du ikke liker, bare for å bestemme deg for det. Det fungerer ikke slik. Hilsen ei dame som har 6 cm høyere mann. Anonymkode: f0d61...1f0 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Hva er vitsen med å linke til en artikkel som er bak betalingsmur? Du får heller skrive litt mer om hva som står der, uten å kopiere hele artikkelen (det er opphavsrettbrudd og vil bli slettet). Og nei - folk kan ikke bare slutte å finne konkrete ting attraktivt. Det er ikke sånn det funker. Jeg finner ikke menn fra Japan attraktive. Jeg kan ikke bare bestemme meg for at fra nå av skal jeg kun forelske meg og tenne på japanske menn. Funker ikke på den måten. Instinkter er instinkter, og biologiske behov og følelser er som de er. Anonymkode: f6e45...718 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Skrevet 2. juni 2023 Jeg er bifil og foretrekker at både kvinner og menn jeg dater er høyere enn meg, men det har ikke stoppet meg fra å date noen som er lavere men ellers attraktiv for meg, er bare en preferanse. Anonymkode: a600f...2f8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #7 Skrevet 2. juni 2023 Er det bare kvinner som skal slutte å bry seg om hva de finner attraktivt da? Hva med menn? Kanskje menn skulle slutte å bare ønske seg damer under 25, og si at alle andre er verdiløse? Om det er så enkelt å endre på hva man finner attraktiv, så er det vel bare til å sette i gang. Anonymkode: b6c55...b39 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #8 Skrevet 2. juni 2023 Det er ingen som bryr seg så mye om høyde, som menn. Akkurat det samme som med penisstørrelsen, det er menns fokus. Ikke kvinners. Anonymkode: ff12d...523 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #9 Skrevet 2. juni 2023 Kvinner kommer ikke til å slutte å foretrekke høye og store menn som er dominante og har høy selvtillit. Menn kommer ikke til å slutte å foretrekke slanke, petite, unge damer. Sånn er det bare, i snitt. Anonymkode: c822c...246 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #10 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ingen som bryr seg så mye om høyde, som menn. Akkurat det samme som med penisstørrelsen, det er menns fokus. Ikke kvinners. Anonymkode: ff12d...523 Det er kvinner som selekterer på høyde. Det er bevist. Selv om kvinner logisk nok forstår at høye menn ikke nødvendigvis er bedre menn så spiller ikke hormonene på lag med fornuften. Hypergamiet er tidløst og gjelder i alle kulturer til alle tider. Litt høyere, litt rikere, litt kjekker Høye menn er mer populære, de får flere barn, bedre jobber, tjener mer og har flere venner. Skjønner egentlig ikke at det er noen diskusjon rundt dette. hvor vanskelig er det egentlig å google. Anonymkode: 675cf...fea 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #11 Skrevet 2. juni 2023 Majer skrev (2 timer siden): Bør folk gjøre om på hva de finner attraktivt? Hvordan kan jeg gjøre om hva jeg syntes er attraktivt? Tror du det er viljestyrt? Anonymkode: 445ee...2d3 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #12 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kvinner som selekterer på høyde. Det er bevist. Selv om kvinner logisk nok forstår at høye menn ikke nødvendigvis er bedre menn så spiller ikke hormonene på lag med fornuften. Hypergamiet er tidløst og gjelder i alle kulturer til alle tider. Litt høyere, litt rikere, litt kjekker Høye menn er mer populære, de får flere barn, bedre jobber, tjener mer og har flere venner. Skjønner egentlig ikke at det er noen diskusjon rundt dette. hvor vanskelig er det egentlig å google. Anonymkode: 675cf...fea Så er det ikke sånn at attraksjon kun handler om biologi. Mannen min er hverken spesielt høy eller muskuløs. I tillegg tjener han mindre en meg. Merkelig hvordan noen tror attraksjon og tiltrekning kun handler om biologi og forskning på «forsørger og beskytter» rollen. Jeg passer langt bedre inn i andre studier, som peker på følelser som oppstår raskt ved en spesiell øyekontakt, intellekt og humor, humor og humor er det som vekker attraksjon og tiltrekning. Jeg driter i muskler, høyde og penger. Som svært mange andre kvinner i 2023. Anonymkode: 445ee...2d3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #13 Skrevet 2. juni 2023 Sorry Mac, jeg klarer ikke å la være å finne høye, mørke, kjekke menn attraktive. Fint at lesbiske og homofile ikke bryr seg, men det har jo ingenting med mine preferanser å gjøre som heterofil kvinne 😇 Anonymkode: 97461...e3c 2
Hannah80 Skrevet 2. juni 2023 #14 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sorry Mac, jeg klarer ikke å la være å finne høye, mørke, kjekke menn attraktive. Fint at lesbiske og homofile ikke bryr seg, men det har jo ingenting med mine preferanser å gjøre som heterofil kvinne 😇 Anonymkode: 97461...e3c Joda, vi lesbiske bryr oss også om høyde. Jeg foretrekker kvinner rundt min egen høyde😎 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #15 Skrevet 2. juni 2023 Hva er problemet med å bry seg om høyde? Det eneste jeg finner sært er kvinner på 160 som ikke er fornøyd med en mann på 180. Anonymkode: ccda9...b1c 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #16 Skrevet 2. juni 2023 Jeg er bifil - liker kvinner uansett høyde, men menn må nesten være høye for at jeg skal syntes de er fine. Er lov å syntes noe er fint, og jeg rakker ikke ned på lave menn. Men er flust av menn som rakker ned på overvektige/høye/ikke standar-pene kvinner eller kvinner med "uaturlige" hårfarger kun fordi de ikke syntes det er tiltrekkende. Å forvente at andre mennesker skal tilfredstille deg utseendemessig er veldig vanlig blant menn, så da får de holde munn når andre har preferanser ang de selv. Anonymkode: 73ada...b19 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #17 Skrevet 2. juni 2023 Du må lese deg opp på seksuel seleksjon. Hvorfor tror du at det er bukken med de største hornene som får føre avkommet sitt videre? Anonymkode: 40b98...6d3 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #18 Skrevet 2. juni 2023 Synes det er greit damer liker høye menn, siden jeg er høy selv, så stå på krava damer! Anonymkode: 6353e...04d 3
ClausSaus Skrevet 2. juni 2023 #19 Skrevet 2. juni 2023 Og i episode 11 734 av «Jammen JEG er ikke slik, så da er statistikken feil!» er vi idag kommet til… 😆
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #20 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må lese deg opp på seksuel seleksjon. Hvorfor tror du at det er bukken med de største hornene som får føre avkommet sitt videre? Anonymkode: 40b98...6d3 Vi er ikke bukker da 😊 Anonymkode: c5662...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå