AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Siden april har jeg hatt et utslett på foten som har utviklet seg, men er ikke helt klok på det. Det begynte som litt lite når jeg først la merke til det, men så har det utviklet seg. Utslettet klør ikke, er noe tørt når jeg ikke smører det og gjør ikke vondt. Jeg har likevel oppdaget stikkende smerter innimellom nede på foten. Utslettet er på leggen. (Bilde før og nå). Jeg har ikke vært noe sliten eller hatt nedsatt allmenntilstand. Det har vært litt mer hodepine enn normalt, men jeg får ofte det i stressende perioder som eksamen. Antall blåmerker er vanskelig å si siden har flyttet i det siste. Jeg har også brygget på en forkjølelse i noe tid, fra starten av mai. Utenom det fikk jeg i august 2021 et flåttbitt på samme foten, men har ikke opplevd noe ettervirkninger fra det (bilde under hvor flåtten satt fast). Jeg har sjeldent hatt blødninger under huden, senest i juni/juli 2021 på brystet og en liten plass på haken. Det gikk vekk etter en kort stund. Har dere noe formening om dette? Skal selvfølgelig bestille time hos lege. Ville dere anbefalt fastlege eller hudlege? Fastlegen får ikke tid før slutten av måneden. Vet ikke om dette går innunder akutt time? Anonymkode: 35e41...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå