AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Vi er gamle bekjente, men har nå nylig bestemt for at vi kunne være aktuelle som romantiske partnere, men dialogen blir stadig frossen, han kan være svart på å ringe opp til fire ganger daglig så kan han la være i en uke. Sist vi pratet sa mye det om at han trenger alenetid når det gjelder sommer aktiviter. Han har barn fra før og mulig vi er ganske godt opp i årene. Klandrer meg selv hvorfor jeg ikke gikk inn i forhold med han litt tidligere, han var jo der tilgjengelig i lang tid. Hva tenker dere?. Kanskje ting er for sent nå? vi begge er 40 år gamle Anonymkode: 9d117...70b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Skjønner ikke hvorfor folk sier det med å gå inn i forhold i ung alder er liksom en magisk stav som tryller frem lykken i all fremtid. Hadde du gått inn i forhold tidligere, hadde det nok blitt slutt også skal jeg si deg. Det er faktisk nå, altså jo senere jo mer sjanse folk ender sammen for godt. Anonymkode: 562ec...caf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Kanskje problemet ligger mest i hvordan du ønsker ting skal være enn at det er noe som helst problem?. Han er en eldre kar med barn, han er nok ikke super gira på å få seg kjæreste slik han være da han var ungdom. Folk er nok mer opptatte enn kalde. Anonymkode: 2769e...5d9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 Å angre blir nok feil. Du ønsket han ikke da, men det å gå inn i forhold så sent handler mest nok om å ta hvem som helst slik at man ikke blir gammel alene. Han er nok ikke gira fordi behovet er nok ikke det samme som før. Deg som person er ikke interessant, det er mest "partner" som er og det kunne jo være hvem som helst. Anonymkode: 53bea...8bf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 Hvorfor skal dere gire hverander opp? begge er i 40 årene og utseende er dass. Dere har jo ikke noe å tilby hverandre. Gråtiss og uggen mus?. glad han vurderer forhold i det heletatt. Anonymkode: cb606...793
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 Han vil nok egentlig ikke, men prøver. Kanskje føler han at han må gi det en sjanse, når han har den. Hadde han virkelig ønsket forhold med deg, så hadde han vært mer konsekvent og du hadde ikke vært i tvil Anonymkode: f9c8d...a41
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #7 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er gamle bekjente, men har nå nylig bestemt for at vi kunne være aktuelle som romantiske partnere, men dialogen blir stadig frossen, han kan være svart på å ringe opp til fire ganger daglig så kan han la være i en uke. Sist vi pratet sa mye det om at han trenger alenetid når det gjelder sommer aktiviter. Han har barn fra før og mulig vi er ganske godt opp i årene. Klandrer meg selv hvorfor jeg ikke gikk inn i forhold med han litt tidligere, han var jo der tilgjengelig i lang tid. Hva tenker dere?. Kanskje ting er for sent nå? vi begge er 40 år gamle Anonymkode: 9d117...70b Jeg ville tenkt vi var over om jeg ikke hørte noe på ei uke. Anonymkode: ddacc...bdb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #8 Skrevet 2. juni 2023 Feil. Om det var meningen at dere skulle likt hverandre, så hadde det skjedd før. Likte dere hverandre ikke for 5 år siden, gjør dere det ikke nå heller. Behold han som venn, og finn noen andre. Anonymkode: be5d5...d33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå