Gå til innhold

Av og på i 1,5 år og han avlyser alltid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Chattet med en fyr i over 1 år. Alltid har han funnet unnskyldninger for å ikke møtes. Vi møttes en gang for rundt 1,5 år siden. Så etter det fant han unnskyldninger. Nå forrige uke tok han kontakt og sa: vi møtes onsdag neste uke. Så sa jeg:  vet ikke.  Da skrev han: jo jeg vil treffe deg. Onsdagen kom, hørte ingenting fra han. Kl 20.30 på onsdagen skrev han: sorry vært hektisk idag!

Så skreiv: jeg er lei av at du alltid avlyser planer.  Så er det tilbake til samme mønster igjen, han tar kontakt og skriver: åh du er fin, hvordan har dagen vært. Hvordan kan en fyr som er godt voksen holde på sånn!! Har  noen vært borti sånne menn før?

Anonymkode: 688c2...61f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

..Og du gidder dette fordi?

Anonymkode: f0699...0ae

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Ute etter en ting - sex…..

Anonymkode: 2c23d...499

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke tenkt å møte deg. Du blir lurt.

Anonymkode: 51294...5c7

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

for sex? ah, lett, bytt han ut med noen som er villig.

Anonymkode: f0699...0ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ute etter en ting - sex…..

Anonymkode: 2c23d...499

Man må gjerne treffes for å klare å få til det da 😛 

Anonymkode: d52e2...e01

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har ikke tenkt å møte deg. Du blir lurt.

Anonymkode: 51294...5c7

Hvorfor tar han masse kontakt da?

AnonymBruker
Skrevet

Blokk og dropp, få problemet ut av livet ditt 

Anonymkode: c8e92...4fe

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du velger jo helt selv om dette er noe du ønsker å finne deg i. 

Anonymkode: da083...866

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Blokker ham på alle kanaler!

Ferdig.

Ikke analyser eller forsøk å forstå.

Blokker! Og om han likevel greier å kontakte deg - ALDRI svar på meldinger fra ham igjen, bare blokker på nytt.

Anonymkode: 0beb8...8f9

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Chattet med en fyr i over 1 år. Alltid har han funnet unnskyldninger for å ikke møtes. Vi møttes en gang for rundt 1,5 år siden. Så etter det fant han unnskyldninger. Nå forrige uke tok han kontakt og sa: vi møtes onsdag neste uke. Så sa jeg:  vet ikke.  Da skrev han: jo jeg vil treffe deg. Onsdagen kom, hørte ingenting fra han. Kl 20.30 på onsdagen skrev han: sorry vært hektisk idag!

Så skreiv: jeg er lei av at du alltid avlyser planer.  Så er det tilbake til samme mønster igjen, han tar kontakt og skriver: åh du er fin, hvordan har dagen vært. Hvordan kan en fyr som er godt voksen holde på sånn!! Har  noen vært borti sånne menn før?

Har ikke vært borti menn som har vært sånn. Men opplevd det med kvinner. Det er ikke så vanskelig å tolke dette, da. Hvis to personer er interessert i hverandre klarer de nesten ikke å vente med å treffe hverandre. Hvis den ene personen kommer med unnskyldninger og ikke møter opp så er denne personen ikke interessert i deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skrev "vet ikke" er det vel ikke så rart im han avlyser? Virker jo som om du ikke vil?

Anonymkode: b7c59...328

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en som har angst/depresjon som holder på sånn. 

Anonymkode: c733b...732

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Move on

Anonymkode: d8190...1b2

Skrevet

Han der hadde jeg ikke brukt mye energi på å møtes med nei. I såfall hadde alt blitt opp til han. Bare la han holde på. Kos deg med skrytet og se hva som skjer. Men bruk ikke en milimeter med energi på å avtale ett møte i hvertfall. Sånne driver aldri noe fremover. Aner ikke hvorfor folk er sånn, men kan jo hende de sliter med noe mentalt da ? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjenner en som har angst/depresjon som holder på sånn. 

Anonymkode: c733b...732

Kan man ikke si da at man sliter psykisk? Istedet for å leke med følelsene til noen. Drittlei tullet hans no.🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kan man ikke si da at man sliter psykisk? Istedet for å leke med følelsene til noen. Drittlei tullet hans no.🤷🏼‍♀️

Hvis han har holdt på slik mange ganger, så kan man jo spørre seg hvorfor du fortsatt henger fast.  Jeg hadde skjønt tegningen senest ved tredje avlysning, eller manglende oppmøte.  Hvis han bor nært nok, så kan du vel bare møte opp på trappa?  

Anonymkode: 77692...9e3

Skrevet

Bare å droppe slike folk. Har kuttet ut flere mennesker som holder på sånn. 

De er ikke verdt å samle på! Lover deg! Livet ditt blir så mye bedre når du kutter ut disse menneskene.

AnonymBruker
Skrevet

Holdt på med den type menn jeg og. Som flere andre har erfart så ble det ikke bedre her heller. Måtte rett og slett kutte ut vedkommende for det gikk på selvrespekten løs etterhvert. Den type dynamikk er veldig dysfunksjonell, og kan ødelegge selvtilliten din om du står i det over lang tid.

Anonymkode: f3a42...ff5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...