Rosa_panter Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Jeg er i uke 24 og føler meg hjelpes løs. Jeg går rundt og har dårlig samvitighet for ALT jeg kommer på fra tidligere.. Eller bare tenker jeg en tanke som ikke er virkelig kan d gi meg dårlig samvitighet.. har vært sammen med bf i 6 år, eller av å på de første årene da vi møttes veldig unge. Nå som jeg er gravid føler jeg behov for å fortelle om ting jeg ellers ikke føler meg ille for fra vi ikke var sammen eller de gangene vi gjorde d slutt. Og det er snakk om så små ting som og stå bak på en voi når en kollega har kjørt den, Altså er det ingen ting men inni meg føles alt feil og gir meg så dårlig samvitighet at jeg må si alt. jeg har alltid vært ærlig, hvis jeg har driti meg ut og fortalt alt men uten å gå skulle dytte det i fjeset hans og være «slem», men nå klarer jeg ikke. Jeg henger meg opp i alt og forteller alt som kommer i hodet mitt, og det er gøy for han å høre om hvem jeg var frks intrs i når vi ikke var i et forhold og omvendt men nå må jeg, jeg klarer ikke for er redd stresset som jeg påfører meg selv med å føle at jeg holder det skjult. han svarer alltid «d går fint», fordi han vet d er hormonene mine og jeg sliter for tiden. Og jeg har oppsøkt hjelp, men det er alltid en vente tid.. jeg vil ikke føle for å fortelle alt, at uans hvor stort eller lite det er og måtte fortelle det.. vi har tidligere gått igjennom mye som jeg lurer på har vært mer traumatiserende enn jeg har vært klar over før nå som jeg har disse hormonene.. har sliti med angst og depresjon før+adhd men hadde d veldig fint mens vi prøvde å bli gravide og de første mnd av graviditeten, men nå klikker d i hodet mitt og jeg blir rett og slett litt gal av meg selv. Livredd for at han skal få nok, gå fra meg, slutte å elske meg.. er det noen som har hatt d likt? jeg trenger så sårt og høre om noen andre sine følelser rundt svangerskap, forandringer. Høre at det ikke bare er meg for jeg føler meg som tidenes værste mennske ovenfor han ..:(
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Skrevet 2. juni 2023 Prøv å ikke si alt du tenker på. Skriv det heller i en dagbok. Anonymkode: e171d...cea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå