Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har for noen år siden gått ut av ett forhold, det var ett forhold preget av psykisk og fysisk vold.

jeg har de siste ukene gjenopptatt kontakten med en tidligere eks (vi var sammen for 20 år siden) 
Når vi var sammen var han supersnill, alltid godt humør og behandlet meg veldig bra. Det var jeg som gjorde det slutt for jeg var ung og ønsket å ha litt mer fart og spenning.

Når vi nå snakker på meldinger merker jeg hvor mye jeg har savnet samtalene vi hadde og jeg tenker mye på han.

jeg tror han enda er gift, er redd for å spørre, siden jeg liker den spenningen vi har. Han tror også at jeg enda er i ett forhold, og har ikke sagt at det er slutt, for det kan være at han ikke vil snakke med meg mer, siden jeg da er singel og det kan jo være at han føler han er utro da.

jeg har så lyst å invitere han til å være med å gå tur med hundene mine, men tørr ikke enda🫣 Bør jeg fortelle han om min situasjon, avslutte alle samtaler med han eller bare be han med på tur?

Anonymkode: 61fc0...119

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eier du ingen selvrespekt? 

Anonymkode: 28a47...259

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du prøver å skape drama.

Anonymkode: c8d6d...801

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller bare ligge unna fordi han er opptatt? Herregud for ei dame....

Anonymkode: d2f2f...c34

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

ts du skjønner han er gift, altså opptatt? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare invitert på tur, og latt det gå sin gang. 

Om det viser seg at han driver et dobbeltspill ville jeg dumpet, for da vil han også være tilbøyelig til å gjøre det mot deg. 

Men om han gjør ting i riktig rekkefølge må det da være greit nok. 

Anonymkode: eaed8...801

AnonymBruker
Skrevet

Uff, hold deg unna, vær så snill❤️Sjangsen for at dette da kommer til å gå bra er veldig liten. Du kan fort ende opp med et knust hjerte💔

Er han ikke gift derimot, så ønsker jeg dere masse lykke til❤️

Søk han opp på 1881, og se om han deler adresse med noen feks🙂Eller spør rett ut om han ee gift😉Dette bør du absoutt klarlegge før det er for sent👍

Anonymkode: cb2eb...8f5

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Før du går videre med dette, må du forsikre deg om at han er ugift, fri og frank.

Om han er i et forhold, bør du la saken ligge og la han være, ellers risikerer du å ødelegge alt, både for han, hans partner, og kanskje også barn og øvrig familie. Å rote det slik til for en haug med mennesker bare fordi du liker en fyr, det vil være veldig stygt gjort, og ikke så rent lite egoistisk.

Anonymkode: e3189...b37

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Før du går videre med dette, må du forsikre deg om at han er ugift, fri og frank.

Om han er i et forhold, bør du la saken ligge og la han være, ellers risikerer du å ødelegge alt, både for han, hans partner, og kanskje også barn og øvrig familie. Å rote det slik til for en haug med mennesker bare fordi du liker en fyr, det vil være veldig stygt gjort, og ikke så rent lite egoistisk.

Anonymkode: e3189...b37

Er menn viljeløse idioter som hopper videre (utroskap eller brudd) så snart en annen kvinne viser interesse?

En slik mann ville jeg uansett ikke fortsatt et ekteskap med. 

• Liker 3
Skrevet

Ligg unna!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det høres virkelig ut som noe å «satse på», ha ha.

Anonymkode: e8257...551

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres veldig umodent ut. Hvorfor spør du ham ikke om sivilstatus? Men, å spørre om fjelltur vil du? Herlighet. 

Første bud her må vel være å høre om han er singel. Om han er det, så kjør på. 

Anonymkode: 1f197...eed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud da menneske, du må jo høre om han fremdeles er gift 😳

Anonymkode: c5335...b8b

• Liker 1
Skrevet

Satse på en mann du vet er utro? Lykke til! Kos deg så lenge det varer, til han er utro mot deg i stedet for med deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Er menn viljeløse idioter som hopper videre (utroskap eller brudd) så snart en annen kvinne viser interesse?

En slik mann ville jeg uansett ikke fortsatt et ekteskap med. 

Enig. Men hun er en thrash dame om hun legger seg etter opptatte menn. Og har han ryggrad og aviser henne fordi han ikke vil ha en slik dame. Så blir det veldig tydelig.

Anonymkode: b8941...b66

• Liker 3
Skrevet

Så du søker fortsatt mot spenning og drama, hva skjer da med din interesse om det viser seg at han er singel og fortsatt like snill og god som før?

• Liker 1
Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det var jeg som gjorde det slutt for jeg var ung og ønsket å ha litt mer fart og spenning.

Når vi nå snakker på meldinger merker jeg hvor mye jeg har savnet samtalene vi hadde og jeg tenker mye på han.

Hehe, klassisk. Krype tilbake til the good guy.

Skrevet

Tenk å synke så lavt...

Skrevet

Jeg tror ikke du skal være så redd for å fortelle at du er enslig. Hvis han er typen til å være utro så synes han sannsynligvis det er best å være utro med noen som er enslig slik at dere kan planlegge møtene deres kun utfra hans program, du har ingen å ta hensyn til. I tillegg gir det han all makt i forholdet at han har flere kort å spille på, du har bare han.

Folk er forskjellige, dette høres ut som et mareritt for meg, du derimot står fritt til å nyte denne selvskadinga.

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. Move on.

Anonymkode: 55970...01c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...