AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Dere som snuser og er flau over det. Når dere møter ny date skjuler dere det eller er dere ærlig om det? Anonymkode: aa478...613
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Jeg har i noen tilfeller unngått å nevne det på første date. Men føler det blir litt for dumt å skulle skjule det også, for det er jo en ting jeg gjør hver dag og er avhengig av. Anonymkode: 24647...159
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Vet ikke helt om mitt svar teller men da jeg røyket så skjulte jeg det for dater de siste par årene jeg røyket. Det kom jo frem etter noen dates men de første datene unngikk jeg å tenne meg en røyk mens jeg ventet på at han skulle komme, mens vi ventet på bussen sammen, etter vi hadde spist og lignende situasjoner jeg vanligvis ville tent meg en røyk. Noen år før det datet jeg bare andre røykere (ubevisst men "alle" i mitt miljø røyket) men etterhvert endret jeg omgangskrets og ble mere sunn og da skammet jeg meg over å røyke. I dag som røykfri kunne jeg ikke datet noen som røyket eller snuste. Anonymkode: 23baa...179
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 Snuset på hver date jeg har vært på, like greit å vite med en gang om hun aksepterer meg for den jeg er Anonymkode: 6360e...9ae
Anjatapinjata Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Jeg er veldig flink til å "spy ut" de tingene jeg selv er litt usikker på tidlig, som feks snus😅 mest for å få det ut av verden så det ikke skal bli noe issue senere. Så ja, sier det så fort som mulig.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 Kommer helt ann om daten snuser eller ei. Med han jeg dater nå var jeg litt skeptisk, da han verken røyker eller snuser selv. Men på date nr 3 sa jeg at snus var min guilty pleassure, og han bare «ja å hva så?» for han gjor ikke det noe… Skal være sagt at om noen røyker er der deal-braker for meg. Rett og slett for at jeg syns røyk stinker. Å det koster mye penger. Snus koster også litt, men jeg bruker ca 200,- på det i uka Anonymkode: 4aefa...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå