AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Ingen andre symptomer, bare feber og sliten. Synes dette er veldig rart.. Kan man få feber av å bare være sliten? Ikke noe høy feber altså, ligget mellom 38 og 38.5. Målt mest på kveld. Grunnen til at jeg måler er fordi jeg kjenner feberen i kroppen, og har derfor fulgt med for å holde oversikt. Anonymkode: ae121...047
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Jeg har hatt så langvarig feber en gang, da jeg var tenåring og hadde kyssesyken. Det kom også mest på kvelden. Man kan ikke få feber av å være sliten, du har en infeksjon i kroppen. Dra til legen om det ikke bedrer seg. Anonymkode: ee399...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har hatt så langvarig feber en gang, da jeg var tenåring og hadde kyssesyken. Det kom også mest på kvelden. Man kan ikke få feber av å være sliten, du har en infeksjon i kroppen. Dra til legen om det ikke bedrer seg. Anonymkode: ee399...fe1 Kyssesyken har jeg hatt tidligere, så er nok ikke det. Men ja, skal dra til legen om det ikke bedrer seg. Anonymkode: ae121...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå