AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Er en nydelig jente på jobb. Hun er til og med nyydelig uten sminke. Hun har langt mørkt hår, mørke bryn og vipper. fyldige lepper, lyse øyner. Fineste jenta jeg har sett i virkeligheten. Ren skjønnhet men hun har litt mørke hår på armene er dette turn off for dere? Anonymkode: c2600...6d4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Hvorfor bry deg om hva som er turnoff eller turnon for andre? Det er jo DU som liker henne så hva andre mener har null og niks å si. Anonymkode: abd6d...fbe 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor bry deg om hva som er turnoff eller turnon for andre? Det er jo DU som liker henne så hva andre mener har null og niks å si. Anonymkode: abd6d...fbe Sier ikke at jeg liker henne. Tror alle kan se med et halvt øye at hun er veldig pen. Bare lurer på om dette er noe andre menn synes er turn off. Anonymkode: c2600...6d4
Hannah80 Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 Litt mørke hår? Alle har hår på armene. Noen har mørke og noen lyse. Og noen har mer hårvekst enn andre. Men hvis det er snakk om mye, så syns jeg ikke det er særlig pent nei.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 Tviler på at du får prisavslag for det altså... Anonymkode: 2a1f7...3d2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Litt mørke hår? Alle har hår på armene. Noen har mørke og noen lyse. Og noen har mer hårvekst enn andre. Men hvis det er snakk om mye, så syns jeg ikke det er særlig pent nei. Er ikke mye men hun har mer mørke hår en andre kvinner men må ta i betraktning at hun har veldig tykt hår på hode også. Anonymkode: c2600...6d4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #7 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sier ikke at jeg liker henne. Tror alle kan se med et halvt øye at hun er veldig pen. Bare lurer på om dette er noe andre menn synes er turn off. Anonymkode: c2600...6d4 Du er på et kvinneforum, gå på et manneforum om du vil vite hva menn syns. Hvorfor er det viktig for deg hva andre menn synes? Skal du forme dine egne preferanser etter hva andre liker? Har du ingen egen selvstendighet? Anonymkode: abd6d...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #8 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er på et kvinneforum, gå på et manneforum om du vil vite hva menn syns. Hvorfor er det viktig for deg hva andre menn synes? Skal du forme dine egne preferanser etter hva andre liker? Har du ingen egen selvstendighet? Anonymkode: abd6d...fbe Er bare et spørsmål.. trodde det forum var for? Anonymkode: c2600...6d4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #9 Skrevet 1. juni 2023 Du får tenke på det til over sommeren da, for da har nok kroppshårene bleknet i sola om det har vært er T-skjorte-vær. Lurer på hvor overflatisk det egentlig går an å være? Anonymkode: 9ba63...968 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #10 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sier ikke at jeg liker henne. Du omtaler henne som nydelig, nyydelig, fineste jenta og ren skjønnhet. Enten så er du mann som liker henne eller den damen selv som snakker om deg selv og er usikker på om hårete typisk utlending armer er en dealbreaker om dama ellers er pen. Noen menn syns det er macho med hårete armer men folk driter vel i hår om de først er forelsket, så syns ikke du skal tenke at det er noe negativt, men ville vært ganske spesielt om noen omtalte seg selv som i innlegget ditt hehe Anonymkode: abd6d...fbe
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #11 Skrevet 1. juni 2023 Synes faktisk hår som er mørkere enn huden på armene er turn-on Men tror jeg er i mindretall. Uansett ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 6b428...a41
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #12 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du omtaler henne som nydelig, nyydelig, fineste jenta og ren skjønnhet. Enten så er du mann som liker henne eller den damen selv som snakker om deg selv og er usikker på om hårete typisk utlending armer er en dealbreaker om dama ellers er pen. Noen menn syns det er macho med hårete armer men folk driter vel i hår om de først er forelsket, så syns ikke du skal tenke at det er noe negativt, men ville vært ganske spesielt om noen omtalte seg selv som i innlegget ditt hehe Anonymkode: abd6d...fbe Trenger ikke å like en jente for å synes at hun er fysisk pen. Anonymkode: c2600...6d4
Even Tuell Skrevet 1. juni 2023 #13 Skrevet 1. juni 2023 Attraktivitet er en totalpakke. Fargen på hårene på armen er en detalj, og visse detaljer er scorer lavere på viktighetsskalaen enn andre. Dette høres ut som en dust ting å fokusere på. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #14 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger ikke å like en jente for å synes at hun er fysisk pen. Anonymkode: c2600...6d4 Det er sant men hvorfor bryr det deg så mye om hva andre menn syns om at en jente du liker eller ikke liker har mørke hår på armene? Utrolig merkelig ting å henge seg opp i Anonymkode: abd6d...fbe
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #15 Skrevet 2. juni 2023 Jeg er dame, men jeg synes ikke det er stygt med utenlandske damer som har mørkt hår på armene. Tror vel hun nesten må ha utenlandsk bakgrunn for at det skal være utpreget. Jeg har selv mørkt hår og hårene på armene mine er ikke veldig mørke. jeg har norske foreldre. Anonymkode: 7aaf1...c8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå