AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Jeg har et barn fra før av og er ikke sammen med far lenger. Å date har kostet meg flere tusen kroner fordi jeg tar masse graviditetsprøver, og ikke for å nevne mange søvnløse netter med angst. Jeg har spiral som ble satt inn for 2 måneder siden, men jeg er redd den ikke beskytter meg. Jeg tenker konstant på om den ligger riktig (har vært hos legen forrige måned og de så trådene). Jeg er bare redd hele tiden og har begynt å date en hyggelig fyr, men angsten for å bli gravid gjør at jeg kvier meg for å ha sex. Hvis jeg blir gravid, må det bli abort og med dette følger uker med usikkerhet (hva om det ikke fungerte) og mye smerter/blødning. Noen som har vært gjennom noe lignende? Anonymkode: a7492...6f6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Vil anbefale deg å ta kontakt med psykisk helse team i kommunen din så du kan få hjelp med angsten din. ❤️ Anonymkode: 5421c...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 1 minutt siden, Sofakona said: Hva med å bruke kondom? Trenger jo ikke det når man har spiral... Anonymkode: 5421c...4e2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Dropp sex. Hvorfor holder du på sånn? Anonymkode: 7ffb0...c11
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dropp sex. Hvorfor holder du på sånn? Anonymkode: 7ffb0...c11 For alltid? Hvordan skal jeg ha et forhold da 😌 Anonymkode: a7492...6f6
Brunhilde Skrevet 2. juni 2023 #7 Skrevet 2. juni 2023 Sofakona skrev (8 timer siden): Hva med å bruke kondom? Ja, hva med å bruke kondom? AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trenger jo ikke det når man har spiral... Anonymkode: 5421c...4e2 Når begynte spiral å beskytte mot seksuelt overførbare sykdommer? TS, så lenge frykten din for å bli gravid er så stor som den er, så bør partneren din bruke kondom i tillegg til spiral. Hvis det er hormonspiral du har satt inn, så er vel den temmelig sikker, men som nevnt over, den beskytter kun mot graviditet, ikke mot sykdom. Alle som har ny partner bør bruke kondom til begge har testet seg for klamydia og gonore.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #8 Skrevet 2. juni 2023 Så lenge frykten din for å bli gravid er så sterk bør partneren din bruke kondom Anonymkode: 4d668...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå