Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Farget øyenbrynene med Kolokrem i helga. Glemte av klokka, så nå har jeg øyenbryn som er, hm, litt mørkere enn de burde ha vært. Noen råd for å få bort litt farge?
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 Peeling. Mesteparten av fargen er allikevel overskuddsfarge som sitter igjen på huden. Gjorde det samme, og kjæresten kalte meg Agaton Sax (gammel barne-tv-figur) i to dager etterpå.
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #3 Skrevet 9. januar 2006 Gni med litt sigarettaske. De påstår at det skal hjelpe. Jeg ville heller brukt peeling slik som Elphaba foreslår
Hu i Svingen Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Gni med litt sigarettaske. De påstår at det skal hjelpe. Jeg ville heller brukt peeling slik som Elphaba foreslår ← Sigarettasken fungerer som peeling. Same shit, old wrapping.
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #5 Skrevet 9. januar 2006 Sigarettaske tar fargen, ja. Men stinker som juling, og ikke så lett å få tak i for meg.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #6 Skrevet 9. januar 2006 Sitron - det bleker!! Been there done that
Gjest Tristessa Skrevet 10. januar 2006 #7 Skrevet 10. januar 2006 Gjorde det samme, og kjæresten kalte meg Agaton Sax (gammel barne-tv-figur) i to dager etterpå. ← Unnskyld, men slike sarkastiske kjærestekommentarer kjenner jeg meg SÅ godt igjen i!
Shagya Skrevet 11. januar 2006 #8 Skrevet 11. januar 2006 (endret) Når det har vært for ille og jeg har vært desperat har jeg tydd til JIF. JIF på bomull og gni i vei..... Ikke veldig sunt for huden, men det er en annen sak. Endret 11. januar 2006 av Shagya
Gjest Miloine Skrevet 11. januar 2006 #9 Skrevet 11. januar 2006 Når det har vært for ille og jeg har vært desperat har jeg tydd til JIF. JIF på bomull og gni i vei..... Ikke veldig sunt for huden, men det er en annen sak. ← bedre enn klorin! Peeling er nok tingen, har du ikke det for hånden,bruk salt som slipemiddel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå