Gå til innhold

Hvordan si rett ut at man søker sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg er skikkelig dårlig på å få uttrykt det jeg mener, jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal få fram at jeg ønsker å bli kjent med enn mann først og fremst for sex? Jeg er ganske ny på "markedet", så foreløpig er det FB dating, hvor det kort og godt står i profilen min at jeg er ute etter chat/noe useriøst, tror jeg det står. De jeg har matchet med har jeg snakket med noen av, noen vil chatte, noen skjer det ikke noe med. Han jeg har snakket mest med og har kjempeheit seksuell kjemi med vil bare prate, og tar ikke initiativ til noe.... Jeg skulle jo ønske at en mann turte å ta initiativ til noe da, fordi det er det jeg tenner på :) Jeg synes det er liksom litt vulgært å sende melding og spørre om vi skal knulle 😆

Anonymkode: 8d6f6...a9c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan lage profil på Tinder , der kan du velge at du er ute etter casual , da skjønner alle hva du vil .

Anonymkode: f120e...ba3

• Liker 1
Skrevet

Blir litt kinkig den der 😅

Gutta tør ikke å være rett frem fordi de er redde for å miste deg av kroken, samtidig som alle tror du kødder om du er den som er for rett frem.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har skrevet at du er ute etter noe useriøst skjønner alle at du mener sex. Om du vil utdype det mere kan du jo skrive noe ala "Jeg søker en å dele seksuelle gleder med, uforpliktende og hett", da får du mange menn som tar initiativ. Ellers så er det jo bare å selv styre samtalen fort inn på det seksuelle 

Han: Hei hvordan går det? Vil du bli kjent? 

Deg: Hei bare bra her, hvor stor penis har du?

Anonymkode: e0e7b...1f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...."Penis er dessverre altfor liten til å fylle opp det store egoet ditt"...Lykke til med dildo/fingre/massasjestav 😃🤣

Anonymkode: 210bf...ab5

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror jeg er skikkelig dårlig på å få uttrykt det jeg mener, jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal få fram at jeg ønsker å bli kjent med enn mann først og fremst for sex? Jeg er ganske ny på "markedet", så foreløpig er det FB dating, hvor det kort og godt står i profilen min at jeg er ute etter chat/noe useriøst, tror jeg det står. De jeg har matchet med har jeg snakket med noen av, noen vil chatte, noen skjer det ikke noe med. Han jeg har snakket mest med og har kjempeheit seksuell kjemi med vil bare prate, og tar ikke initiativ til noe.... Jeg skulle jo ønske at en mann turte å ta initiativ til noe da, fordi det er det jeg tenner på :) Jeg synes det er liksom litt vulgært å sende melding og spørre om vi skal knulle 😆

Du kan jo spørre "skal vi ta det useriøse litt seriøst"?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Les denne 10 ganger, så vil du se hvor enkelt det er å sjekke meg opp. Husk at jeg omfavner ærligheten, pluss en liten livsgnist av engasjement😘💙🤭

EmnVgH6XEAE-DQx.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

«Hei, du er deilig. Vil du ha sex med meg?»

Bare hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...