Gå til innhold

Ta barnet opp eller la henne snakke i sengen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi på 2 år sliter med å sove om dagen, selvom jeg legger henne 19-19.30, så ligger hun å skravler flere timer. Hun gråter ikke, så derfor har jeg ikke tatt henne opp. Hva er riktig å gjøre her? La henne ligge, eller ta henne opp?

Anonymkode: 6dfd5...f68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La henne ligge ❤️

Anonymkode: b425f...119

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

La henne ligge. Hvorfor skulle du ta henne opp? Hun lærer å finne søvnen selv, og det er bra. Om du tar henne opp, så sovner hun ihvertfall ikke. 

Hvordan er det med dagsoving? Om hun bruker timesvis å sovne om kvelden, er det gjerne et tegn på at det er på tide å kutte i dagsovingen igjen. 

Anonymkode: da9ed...34d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår på samme alder kan gjøre det samme, hun lar vi ligge. Hadde hun vært lei seg hadde det vært noe annet, men sang og skravling viser jo at hun har det fint 😊

Anonymkode: f8c8f...c53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er helt supert å lahenne skravle og lære å finne søvnen selv.

Anonymkode: 28c87...efe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jenta mi på 2 år sliter med å sove om dagen, selvom jeg legger henne 19-19.30, så ligger hun å skravler flere timer. Hun gråter ikke, så derfor har jeg ikke tatt henne opp. Hva er riktig å gjøre her? La henne ligge, eller ta henne opp?

Anonymkode: 6dfd5...f68

la henne skravle til hun sovner. Tar du henne opp vil jeg tro det tar lengre tid å få henne til å sovne igjen

Anonymkode: 3ea0d...763

Gjest takinova
Skrevet

Det er jo helt herlig at ho ligger og koser seg til ho finner søvnen selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...