AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Jeg har i de siste dagene hatt mye prikking/nummenhet som flytter på seg på hele kroppen. Kuldefølelse, begynte i beina, prikker osv. nå er det i armene og ellers over alt. Kommer og går. Har sjekket meg hos legen og finner ingenting. Men fant ut at jeg var gravid…. Kan det være symptom?! Er kun 5 uker på vei. Det er vell for tidlig?? Andre som har hatt lignende? Anonymkode: 7a858...b8f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Nå er det en stund siden jeg var gravid så husker ikke hvorfor, men nummenhet og prikking er visst vanlig hos gravide fikk jeg beskjed om - men var mye lengre på vei, etter uke 30. Det skjer mye i/med kroppen som gravid så det kan godt hende at det er pga graviditeten, men det er ikke dermed sagt at det er farlig. Anonymkode: 860c3...af3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå er det en stund siden jeg var gravid så husker ikke hvorfor, men nummenhet og prikking er visst vanlig hos gravide fikk jeg beskjed om - men var mye lengre på vei, etter uke 30. Det skjer mye i/med kroppen som gravid så det kan godt hende at det er pga graviditeten, men det er ikke dermed sagt at det er farlig. Anonymkode: 860c3...af3 Ja, leste det kan være vanlig. Men kanskje ikke så tidlig på vei?? Er ikke lenge siden jeg fødte, så vet ikke om det har noe å si.. Anonymkode: 7a858...b8f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 Er straks i uke 6 og har også hatt mye kuldefølelse i alle fall. Det er mye som er vanlig har jeg lest så jeg prøver å tenke minst mulig på symptomene. Anonymkode: 1e06a...a29
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Er straks i uke 6 og har også hatt mye kuldefølelse i alle fall. Det er mye som er vanlig har jeg lest så jeg prøver å tenke minst mulig på symptomene. Anonymkode: 1e06a...a29 Hvordan kuldefølelse? Hele kroppen? Anonymkode: 7a858...b8f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan kuldefølelse? Hele kroppen? Anonymkode: 7a858...b8f Ja, i hovedsak. Anonymkode: 1e06a...a29
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #7 Skrevet 2. juni 2023 Inatt og idag så har jeg hatt skikkelig svie/brennende føtter/legger.. håper det er vanlig 😳 Anonymkode: 7a858...b8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå