Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i de siste dagene hatt mye prikking/nummenhet som flytter på seg på hele kroppen. Kuldefølelse, begynte i beina, prikker osv. nå er det i armene og ellers over alt. Kommer og går. Har sjekket meg hos legen og finner ingenting. Men fant ut at jeg var gravid…. Kan det være symptom?! Er kun 5 uker på vei. Det er vell for tidlig?? Andre som har hatt lignende? 

Anonymkode: 7a858...b8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det en stund siden jeg var gravid så husker ikke hvorfor, men nummenhet og prikking er visst vanlig hos gravide fikk jeg beskjed om - men var mye lengre på vei, etter uke 30.

Det skjer mye i/med kroppen som gravid så det kan godt hende at det er pga graviditeten, men det er ikke dermed sagt at det er farlig.

Anonymkode: 860c3...af3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå er det en stund siden jeg var gravid så husker ikke hvorfor, men nummenhet og prikking er visst vanlig hos gravide fikk jeg beskjed om - men var mye lengre på vei, etter uke 30.

Det skjer mye i/med kroppen som gravid så det kan godt hende at det er pga graviditeten, men det er ikke dermed sagt at det er farlig.

Anonymkode: 860c3...af3

Ja, leste det kan være vanlig. Men kanskje ikke så tidlig på vei?? Er ikke lenge siden jeg fødte, så vet ikke om det har noe å si.. 

AnonymBruker
Skrevet

Er straks i uke 6 og har også hatt mye kuldefølelse i alle fall. Det er mye som er vanlig har jeg lest så jeg prøver å tenke minst mulig på symptomene. 

Anonymkode: 1e06a...a29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er straks i uke 6 og har også hatt mye kuldefølelse i alle fall. Det er mye som er vanlig har jeg lest så jeg prøver å tenke minst mulig på symptomene. 

Hvordan kuldefølelse? Hele kroppen?  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan kuldefølelse? Hele kroppen?  

Ja, i hovedsak. 

AnonymBruker
Skrevet

Inatt og idag så har jeg hatt skikkelig svie/brennende føtter/legger.. håper det er vanlig 😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...