AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Føler det typiske som går igjen er at de ikke tar seg selv høytidelig og er livlig, har gøyal humor. Personlig tiltrekkes jeg ikke av sånne folk. Kan en som er introvert og litt sjenert få mange venner? Anonymkode: a7db2...877
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Men vil du ha mange venner som introvert? Jeg er vel ambivert. Kan trives som sosial, men fungerer greit som introvert også. Vør livlig, artig, "by på deg selv", engasjert, lett og morsom så er det lett å få bekjente. Men venner er jo noe annet. Nære venner tar tid, og gjensidighet som utvikles over tid. Anonymkode: bc475...c4c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 Litt løs og "Jeg gir faen"-holdning. Anonymkode: b5041...295
c_buk Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 En typisk evne jeg ser går igjen er evnen til å få andre til å føle seg vel. 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 De som tør å by på seg selv, som ikke tar seg selv så høytidelig og som ikke snakker dritt om andre. De som er vennlige, positivt innstilt, varme, snille og smilende. Anonymkode: 42162...a94 2
c_buk Skrevet 1. juni 2023 #7 Skrevet 1. juni 2023 c_buk skrev (Akkurat nå): En typisk evne jeg ser går igjen er evnen til å få andre til å føle seg vel. Av egenskaper så tror jeg det er viktig å ikke ta seg selv så høytidelig. By litt på seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå