AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Del Skrevet 1. juni 2023 Noen som har forslag til en enkel hårfrisyre til brud? Skal ikke ha brudekjole og slår, men en enkel hvit knelang kjole. Tenker å bruke noe hårpynt som perler eller noe annet. Anonymkode: 37c04...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Del Skrevet 3. juni 2023 Jeg hadde noe lignende som dette: https://www.fabmood.com/inspiration/half-up-half-down-hairstyles-18/ Ville ha håret litt oppsatt, samtidig som jeg følte meg mest komfortabel med at noe hang ned. Anonymkode: b0414...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Del Skrevet 7. juni 2023 Samme her. Jeg vurderte noe sånt som nevnt over, men innså at sånn håret mitt er nå blir ikke det noe fint. jeg prøvde meg litt i går faktisk. Bestilte litt hårpynt med perler og tror jeg går for å flette håret og feste håret oppunder så det blir en slags knute(ikke ser enden av fletta), bare jeg finner ut hvordan man fester det. Eventuelt tvinne eller flette langs sida for å hindre håret i å falle ned i øynene. hvis noe av dette ga mening. jeg er avhengig av noe jeg får til selv. Anonymkode: 0223c...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå