Gå til innhold

informere om hastetime hos legen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Besvimte et par ganger i går, og tok dermed kontakt med legesenteret som anbefalte at jeg kom inn på en akutt-time for sjekk i dag. I hovedsak pga. jeg nylig har startet på medisiner som kan gi problemer med hjertet og de ville bare ta en sjekk ifbm dette. Derfor var jeg borte fra jobb i arbeidstiden i dag. Egentlig skal vi gi beskjed, men det skjedde så fort og jeg er ikke så god til å gi løpende beskjed, samt at jeg logget jo ikke tid jeg var borte...

Burde jeg si ifra nå i ettertid? Eller blir det bare dumt?

Anonymkode: 7cd7b...6e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden det for oss er uklart om dette er betalt velferdspermisjon, avhenger av avtaleverk, blir svaret fra min side ar dette skal avklares/informeres om til arbeidsgiver i ettertid.

Anonymkode: 10a30...01a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Siden det for oss er uklart om dette er betalt velferdspermisjon, avhenger av avtaleverk, blir svaret fra min side ar dette skal avklares/informeres om til arbeidsgiver i ettertid.

Anonymkode: 10a30...01a

Vanligvis får vi lov å bruke betalt velferdspermisjon, men jeg orker ikke styre med det, pluss at jeg har vært så mye til legen i det siste. Så jeg bare fører ekstra pause og jobber inn tiden. Men det ønskes i utgangspunkt at man informerer om legebesøk o.l.

Anonymkode: 7cd7b...6e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at hvis man ikke kan si fra på forhånd så må man i det minste si fra i ettertid.

Anonymkode: bd983...1ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...