Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil også ha en sånn fin avtar som alle andre har!! Kan noen hjelpe meg med å finne en? Eller legge ut en link hvor jeg kan finne en? (Men froklaring på hvordan jeg skal legge den inn! :ler: ) Er missunelig på alle dere med en sånn fin en...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg fått jeg også!!! Men jeg fikk ikke den jeg egentlig ville ha, tror den var for stor!!! :cry: :cry: :cry: Jeg ville ha kitty!! (Hvis noen kan klare å legge den inn for meg blir jeg glad!!!)

ER det noen som har fler forslag? Jeg prøvde å søke på søke sidene, men fikk ikke opp noe... (Søkte på avtar, men kanskje jeg skal søke på noe annet???)

Men tuusen takk care!! :D

Skrevet
Nå har jeg fått jeg også!!! Men jeg fikk ikke den jeg egentlig ville ha, tror den var for stor!!!  :cry:   :cry:   :cry:  

Om du vil redusere storleiken, finst det fleire ulike program for det. Evt kan du prøve online på www.gifworks.com (aktuelle menyvalg vil truleg vera edit -> crop og image -> Reduce colors)

Om du vil leite etter andre alternativ, kan du søke etter t.d. 'free gifs', clipart, animated gifs. Det er nok òg råd å finne ein del eldre trådar her der dette er blitt diskutert ;-)

Skrevet

takk :D jeg har også lurt på dette!

..håper jeg får dette til å virke nå da..

Skrevet

Prøvde akkurat, men denne er for stor. Aner ikke hvordan du kan gjøre den mindre, men det var vel det noen prøvde å forklare lenger oppe i tråden?

Hvis du finner en avatar som er liten nok kan du høyreklikke på den med musa, og trykke "lagre bilde som". Du lagrer den så et sted på PC'en din der du kan finne den igjen (akkurat som du lagrer et vanlig word-dokument el.l.). Etterpå går du inn på profilen din, og under avatarer trykker du på "bla igjennom". Da kan du hente den opp igjen fra der du lagret den på PC'en.

Vet ikke om det var dette du egentlig lurte på, men...?

Skrevet

Tusen takk Elefantina!!! Akkurat det har jeg kalrt å komme frem til, men jeg får alltid beskjed om at den ikke må være mer enn 80 x80 piksler (hva enn det er!!!) eller 6 kb!! :o Skjønner ingentin!!! Prøvde å forminske den også men... neida... :(

Men takk allikevel!!!!! :D

Skrevet

OJ OJ OJ da gjest!!! Sorry for at jeg ikke er SUPERFLINK i norsk rettskrivning!!!!!! :evil:

...Nok en saklig kommentar fra en GJEST!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...