Gå til innhold

Hvilken luksus har du unnet deg selv i boligen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som overskriften sier, hvilken luksusprodukter (som egentlig er unødvendig) har du kostet på boligen din? Og angrer du?

Vi pusser opp, og selv har vi foreløpig planlagt Quooker (kokende vann og kullsyrevann i krana), spyletoalett med føner og luktavsug og oppvarmet toalettsete, lys i trappetrinn og dører med soft-close. 
Føler vi har tatt litt av, men det er jo stas med litt luksus. 

Anonymkode: 41584...f4a

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, som overskriften sier, hvilken luksusprodukter (som egentlig er unødvendig) har du kostet på boligen din? Og angrer du?

Vi pusser opp, og selv har vi foreløpig planlagt Quooker (kokende vann og kullsyrevann i krana), spyletoalett med føner og luktavsug og oppvarmet toalettsete, lys i trappetrinn og dører med soft-close. 

Høres fint ut. Har alltid måtte velge det billigste, men ville definitivt valgt som dere hvis jeg kunne.

Anonymkode: 9fa4f...422

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Dekton benkeplate, messing på alt av kraner, håndtak, dusj ect, et litt i overkant dyrt og spesielt gulv, oppgraderte dørene til mer lydisolerte og med speil... Lagt opp kurs til jacuzzi ute slik at det er klart.

Ingen voldsomme ting, men er veldig fornøyd med spesielt gulvet.

Anonymkode: aeca4...873

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En flott skulptur jeg designet selv og betalte 90 000 for å få laget og montert over peisen, delvis inni pipa (murvegg). Var så lei av å stirre på den kjedelige murveggen.

Et skikkelig komfortabelt toalett med bidet. Tilbringer jo fort en time der hver dag. 

Gravde ut en vinkjeller. Vinskap er for små. 

Har også soft-close dører og skap, men det ordnet jeg selv.

Anonymkode: 45175...76b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Høres fint ut. Har alltid måtte velge det billigste, men ville definitivt valgt som dere hvis jeg kunne.

Anonymkode: 9fa4f...422

Sånn har vi hatt det også, så ekstra stas nå som vi har et budsjett som tillater tilvalg 😊 håper du får muligheten til å unne deg litt ekstra luksus en gang du også! 

• Liker 6
Skrevet

Hmm, er nok mer praktisk anlagt her. Det vi har kostet på ekstra er vannbåren varme med bergvarmepumpe, samt stort solcelleanlegg. Samt kjøleanlegg som henter kulde fra energibrønnen. Angrer på ingen måte på det, oppvarmings- og kjølekostnadene er svært lave og strømregningen går stort sett i null over ett år. 

Jo, også har vi smarthus-lysstyring der alt styres av scener så vi enkelt kan slå alt av lys av og på, og tilpasse det slik vi ønsker der og da med ett trykk. Luksus å slippe å fly rundt og slå lamper av og på samt vri på dimmere synes jeg. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har og spyledo, men den kan bare spyle 🤭 Har nettopp fått et fantastisk badekar da, med massasje og lys og greier. Bortsett fra det er det ikke mye luksus å spore her, selv om nesten alt er nyoppusset 🤭

Anonymkode: 9176e...a70

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette har vi også, det er helt fantastisk! Verdt hver eneste krone!

Så har vi to vasker, to oppvaskmaskiner, en enorm kjøkkenøy, enorme terrassedører, enorme vinduer og privat bad til hvert soverom. Det er vår luksus. 

Anonymkode: d27eb...b2a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så har vi to vasker, to oppvaskmaskiner, en enorm kjøkkenøy, enorme terrassedører, enorme vinduer og privat bad til hvert soverom. Det er vår luksus. 

Glemte boblebadekaret vårt, med luft og vannmassasje, varmekolber og god plass til to personer :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det høres nydelig ut! Så heldige dere er som har det så fint og komfortabelt 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Valgte lokasjon som luksus. Ellers har vi de greiene nevnt i HI og gulvvarme i hele huset☺️

Anonymkode: 55a01...1c7

• Liker 8
Skrevet

Luksusen vår ligger i valg av materialer og kvalitet, mer enn i enkeltprodukter.  Vi har konsekvent valg naturmaterialer framfor "ser-ut-som".  Både inne og ute.  God takhøyde, utsikt og store rom er også en luksus vi har unnet oss.  I alt annet har vi valgt det enkle.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Luksusen er fin peis, ekstra stort hus.. piano i flere rom. Luksusen ligger vel mer i takhøyde, romfølelse, møbler osv. Stort badekar gjerne? . Jeg ville ikke hatt rare do feks. Jeg liker mer det enkle med samtidig litt storslagent som ekstra stor plen, frukttrær osv. .

Frukttrær som blomstrer og sitte på flotte og komfortable utemøbler og kikke på dem er luksus for meg. Ingen støy ...fuglekvitter og en god kaffe. 

Anonymkode: 327de...48e

• Liker 4
Skrevet

God råd (Ingen Luksus :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beliggenhet og nydelig sjoutsikt. Gasspeis, vannbåren varme, Quooker og dekton kjøkkenbenk er vår «luksus»

Anonymkode: 1729d...694

• Liker 1
Skrevet

Varmepumpe. Det er luksus for meg. Var vandt med vedovn før.  Ellers har vi et pent nyere hus,men det er ingen luksus slik som TS beskriver.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Screens på alle vinduet, samt flere møbler/skap som er lagt av møbelsnekker. Og kjøleskap med integrert isbitermaskin 🤩

Anonymkode: da538...8c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ny røykvarsler og brannslukkingsapparat. Forrige eier glemte å sjekke utløpsdatoen. Ellers er leiligheten kliss lik som hos forrige eier.

Anonymkode: 3821d...6d6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rent vann i springen, toalett, dusj.

Anonymkode: 54dfe...919

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dimbare taklys. Dyrt nok for meg 

Anonymkode: c89e8...02d

• Liker 4
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...