AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 For min del hvis de er kontrollerende, at man får ikke se venner eller ta par øl på grunn av sjalusi og ikke at det er noe viktige prioriteringer. Også andre grunner: - Ikke har styr på personlig økonomi - sliter med følelses regulering - alt for urolig Enn for dere? Anonymkode: 7d873...a17
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Som aldri spør om deg. Som er en reddende engel for alle og faens oldemor, men driter i deg. Som aldri klarer å snakke om ting uten å krangle eller beskylde deg for ting. Folk som snakker stygt om deg og ditt, og kaller det humor. Som ikke klarer å slutte å snakke om eksen. For eksempel.. Anonymkode: 78b3e...0a0 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Aggressivitet En som aldri kan si unnskyld eller ta ansvar Dårlig kontroll på økonomi Høyt alkohol inntak eller røyk snus etc En som tror at å ha kjæreste bare innebærer å ha en kjæreste og ikke å være en god kjæreste tilbake Anonymkode: 67ac9...826
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 De som er syke, fattige, feite, dårlige uvaner som røyking. Litt sånn white trash, som liker å spise burger på gatekjøkken med masse dressing Anonymkode: 8c468...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som aldri spør om deg. Som er en reddende engel for alle og faens oldemor, men driter i deg. Som aldri klarer å snakke om ting uten å krangle eller beskylde deg for ting. Folk som snakker stygt om deg og ditt, og kaller det humor. Som ikke klarer å slutte å snakke om eksen. For eksempel.. Anonymkode: 78b3e...0a0 Ågud ja, disse er det ikke liv laga med. Anonymkode: 7d873...a17 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De som er syke, fattige, feite, dårlige uvaner som røyking. Litt sånn white trash, som liker å spise burger på gatekjøkken med masse dressing Anonymkode: 8c468...7a6 Mitt tidligere studentliv 😂 Noen du har erfaring med? Anonymkode: 7d873...a17 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #7 Skrevet 1. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: De som er syke, fattige, feite, dårlige uvaner som røyking. Litt sånn white trash, som liker å spise burger på gatekjøkken med masse dressing Anonymkode: 8c468...7a6 Lol Anonymkode: 29aae...e82
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #8 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lol Anonymkode: 29aae...e82 Ignorer trollet Anonymkode: 67ac9...826 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #9 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som aldri spør om deg. Anonymkode: 78b3e...0a0 Signerer! Merker det godt når man dater også, utrolig mange menn som egentlig ikke prøver å bli kjent med hvem man er engang. Så et klipp på nett der par på gata ble spurt hvor godt de kjente hverandre og det var menn som ikke engang visste øyenfarge, bursdagen, navnet på besteforeldrene eller hvilket musikkinstrument partneren hadde spilt i 6 år av forholdet. Anonymkode: 67ac9...826 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #10 Skrevet 1. juni 2023 Ts her, også vil tilføye når man er i et forhold der dama eller mannen holder partner på gress om fremtidige ting. Enten det er oppussingprosjekter, flytting, reiser, ekteskap, tanke om barn. Det bare passer aldri, og "senere, men ikke nå", og det skjer aldri. Synes sånne som drar det hele tiden ut skal man ut med engang, det blir ikke bedre og de lurer deg. Anonymkode: 7d873...a17 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #11 Skrevet 1. juni 2023 Personer som bruker ordet "rødt flagg", ser reality serier , tror på konspirasjonsteorier over dokumentert forskning, tror healing /spådom/astrologi faktisk fungerer. Anonymkode: 31426...809 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #12 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her, også vil tilføye når man er i et forhold der dama eller mannen holder partner på gress om fremtidige ting. Enten det er oppussingprosjekter, flytting, reiser, ekteskap, tanke om barn. Det bare passer aldri, og "senere, men ikke nå", og det skjer aldri. Synes sånne som drar det hele tiden ut skal man ut med engang, det blir ikke bedre og de lurer deg. Anonymkode: 7d873...a17 Veldig godt poeng! Anonymkode: 67ac9...826 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #13 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her, også vil tilføye når man er i et forhold der dama eller mannen holder partner på gress om fremtidige ting. Enten det er oppussingprosjekter, flytting, reiser, ekteskap, tanke om barn. Det bare passer aldri, og "senere, men ikke nå", og det skjer aldri. Synes sånne som drar det hele tiden ut skal man ut med engang, det blir ikke bedre og de lurer deg. Anonymkode: 7d873...a17 Veldig viktig! Det kalles future faking eller fremtidsforfalskning. Det gjør man når man ikke har noe å gi der og da, og maler flotte syn og drømmer om fremtiden. Hvis man av diverse grunner er den typen (som jeg var) som hører mer på fagre løfter og ord enn ser på handlinger, så kan man bli i dårlige forhold lenge. Man har det dårlig nå, men SNART! Samme med de som bare er dritt mot deg pga stress på jobb/vanskelig periode/eller hva de velger å unnskylde det med. Hvis de VET at de blir greiere senere, hvorfor jobber de ikke med seg selv for å behandle deg bedre under bedre tider? Jeg var med en dritt av en mann i årevis, lærte alt av ham og nå advarer jeg andre mot slike som ham. Anonymkode: 78b3e...0a0 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #14 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig viktig! Det kalles future faking eller fremtidsforfalskning. Det gjør man når man ikke har noe å gi der og da, og maler flotte syn og drømmer om fremtiden. Hvis man av diverse grunner er den typen (som jeg var) som hører mer på fagre løfter og ord enn ser på handlinger, så kan man bli i dårlige forhold lenge. Man har det dårlig nå, men SNART! Samme med de som bare er dritt mot deg pga stress på jobb/vanskelig periode/eller hva de velger å unnskylde det med. Hvis de VET at de blir greiere senere, hvorfor jobber de ikke med seg selv for å behandle deg bedre under bedre tider? Jeg var med en dritt av en mann i årevis, lærte alt av ham og nå advarer jeg andre mot slike som ham. Anonymkode: 78b3e...0a0 det er enormt mange som sitter i sånne forhold i håp, i mange år, til det ikke skjer. Søsteren min er 37 og er sammen med mannen hennes i 10 år, og han vil fortsatt vente med å få barn - jeg sier dump og få barn alene men det nytter ikke å snakke med henne.. Tror hun kommer til å angre Anonymkode: 7d873...a17 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #15 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det er enormt mange som sitter i sånne forhold i håp, i mange år, til det ikke skjer. Søsteren min er 37 og er sammen med mannen hennes i 10 år, og han vil fortsatt vente med å få barn - jeg sier dump og få barn alene men det nytter ikke å snakke med henne.. Tror hun kommer til å angre Anonymkode: 7d873...a17 Ja det er veldig trist å se på. Jeg var så redd for å være alene og trodde så sterkt på ham og ville at det skulle være sant. Jeg vet hvordan det er. Håper hun også våkner før det er for sent. Anonymkode: 78b3e...0a0 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #16 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er veldig trist å se på. Jeg var så redd for å være alene og trodde så sterkt på ham og ville at det skulle være sant. Jeg vet hvordan det er. Håper hun også våkner før det er for sent. Anonymkode: 78b3e...0a0 var sammen med en eldre 15 år eldre mann mens jeg var dum og naiv 21-åring, en som er egentlig evig ungkar. Løy om aaalt angående framtid, og jeg ventet og trodde det var noe galt med meg fordi han ikke vil gi det livet jeg håpet på. Men snappet ut av det når jeg ble 25. Datet en periode også når jeg kom over kjærlighetssorg, og det er så sykt mye man lærer av det. Anonymkode: 7d873...a17 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #17 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): var sammen med en eldre 15 år eldre mann mens jeg var dum og naiv 21-åring, en som er egentlig evig ungkar. Løy om aaalt angående framtid, og jeg ventet og trodde det var noe galt med meg fordi han ikke vil gi det livet jeg håpet på. Men snappet ut av det når jeg ble 25. Datet en periode også når jeg kom over kjærlighetssorg, og det er så sykt mye man lærer av det. Anonymkode: 7d873...a17 Noe av det vondeste er når de behandler oss dårlig, tar oss for gitt, og gjør det på en så selvfølgelig måte at vi oppriktig tror det er oss og vår feil. Godt å høre at du kom deg ut av det, det er et eget lite helvete. Anonymkode: 78b3e...0a0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #18 Skrevet 1. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: - sliter med følelses regulering Anonymkode: 7d873...a17 Sliter med eget morsmål. Anonymkode: 140a1...085 1 2
Fant80 Skrevet 1. juni 2023 #19 Skrevet 1. juni 2023 Folk som leser denne tråden og følger den etter søken etter en kjæreste. De burde man styre unna. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #20 Skrevet 1. juni 2023 Fant80 skrev (Akkurat nå): Folk som leser denne tråden og følger den etter søken etter en kjæreste. De burde man styre unna. hvorfor det Anonymkode: 7d873...a17 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå