AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Er ikke det litt rart? Jeg er 36år. De jeg har sex med både utrykker og ser ut til å ha vansker med å "glemme" meg. Når jeg suger, så er det jo heller aldri noen som har sagt at dette ikke er bra, jeg får mye stønning, berøring og oppmerksomhet når jeg suger. jeg klarer også deepthroth gjør det sloppy og gir mye øyekontakt, kan også gjøre det rolig og kjærlig, Så det eneste jeg har konkludert med er at de ønsker å fortsette å ha sex med meg, det er det de sier når jeg spør. Men, ja, det gjør meg litt usikker.. Anonymkode: 75149...f47 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Svarer som mann: Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår deg rett, men jeg tolker det som om du selv gjerne vil at mannen skal komme. Skal jeg basere på egen erfaring er det noen kvinner som har en "teknikk" som for meg føles ubehagelig og derfor ikke er egnet til å få meg til å komme. Vet ikke om det er ditt "problem", men kan være det. Anonymkode: ca4cd...c5c 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svarer som mann: Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår deg rett, men jeg tolker det som om du selv gjerne vil at mannen skal komme. Skal jeg basere på egen erfaring er det noen kvinner som har en "teknikk" som for meg føles ubehagelig og derfor ikke er egnet til å få meg til å komme. Vet ikke om det er ditt "problem", men kan være det. Anonymkode: ca4cd...c5c Vanskelig å si uten at du eventuelt forklarer. Kan ikke du si hva slags teknikk som ikke får deg til å komme, og teknikk som får deg til å komme ? . Anonymkode: 75149...f47
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 Har hatt relativt mange partnere og alle kommer, jeg får også veldig skryt. Er nok teknikk Anonymkode: e7038...668 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 Er det oppvarmingsblowjob vil jo ikke mannen komme. Han vil videre til sex. Er det avslutningsblowjob som er problemet har du dårlig teknikk. Anonymkode: b9cb9...f38 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har hatt relativt mange partnere og alle kommer, jeg får også veldig skryt. Er nok teknikk Anonymkode: e7038...668 hva gjør du når du suger for at han skal komme da ? De stopper meg før de kommer. Det er det de sier ihvertfall.. Anonymkode: 75149...f47
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #7 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det oppvarmingsblowjob vil jo ikke mannen komme. Han vil videre til sex. Er det avslutningsblowjob som er problemet har du dårlig teknikk. Anonymkode: b9cb9...f38 Jeg har aldri tatt en avslutningsblowjob. kun start og midten. Blir skyvet bort, og plassert der de vil ha meg. Anonymkode: 75149...f47
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #8 Skrevet 1. juni 2023 Kan ikke huske å noen gang kommet av en BJ, fra noen. Der er ikke sånn at alle syntes å bli sugd er så forbanna deilig. Anonymkode: 1025a...ed5 1 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #9 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke huske å noen gang kommet av en BJ, fra noen. Der er ikke sånn at alle syntes å bli sugd er så forbanna deilig. Anonymkode: 1025a...ed5 Jeg kan nesten ikke hel skjønne at jeg ikke gir bra BJ men, fremdeles har jeg ikke sugd noen til de kommer. De stønner og sier navnet mitt, filmer og koser seg skikkelig ... MEN! framdels har jeg ikke sugd de til de kommer. De, vil komme innimeg eller sprute på meg, eller få meg til å komme å komme. Skjønner ikke helt, greia. En av disse har skrevet en hel diktbok du kan leie på biblioteket, som handler om å ha sex med meg! så... Anonymkode: 75149...f47 1
svartkatt Skrevet 1. juni 2023 #10 Skrevet 1. juni 2023 Hvorfor kan du ikke si at du vil suge til de spruter da? Går jo an å veksle på det. 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #11 Skrevet 1. juni 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan nesten ikke hel skjønne at jeg ikke gir bra BJ men, fremdeles har jeg ikke sugd noen til de kommer. De stønner og sier navnet mitt, filmer og koser seg skikkelig ... MEN! framdels har jeg ikke sugd de til de kommer. De, vil komme innimeg eller sprute på meg, eller få meg til å komme å komme. Skjønner ikke helt, greia. En av disse har skrevet en hel diktbok du kan leie på biblioteket, som handler om å ha sex med meg! så... Anonymkode: 75149...f47 Lar du menn filme deg mens du suger de? Anonymkode: a4f9a...0ea 13 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #12 Skrevet 1. juni 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Hvorfor kan du ikke si at du vil suge til de spruter da? Går jo an å veksle på det. Jeg dater en nå, har ikke tatt dette opp som et tema eller noe. Men, når jeg sugde han sist å jeg sa at han bare kunne komme, så ville han ikke det. Han ville fortsette å ha sex med meg. Jeg lufter dette her inne nå, og har ikke gjort dette til et tema eller noe, med noen jeg har datet tidligere eller, men jeg har jo merket meg at dette er en greie som skjer gjentatte ganger. Skal si neste gang at jeg vil svelge cummet hans. Så får vi se hva som skjer.. Anonymkode: 75149...f47 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #13 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lar du menn filme deg mens du suger de? Anonymkode: a4f9a...0ea Når du sier det sånn så høres det jo ut som om det er hvem som helst som bare kan komme å filme meg, og jeg suger. Men, nå er jeg i 30åra og det er vel 4stk som har filmet meg mens jeg har sugd de. Dette er menn jeg har datet eller vært kjæresten til. De, vil ikke dele meg. Og har ikke gjort det etter at det ble slutt eller. Anonymkode: 75149...f47 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #14 Skrevet 1. juni 2023 Tipper dette er fordi du suger før de føler seg ferdig med å ha sex med deg. Neste gang dere har samleie avbryter du og sier "jeg har så lyst til at du skal komme i munnen min, la meg suge deg da" og så gjør du nettopp det. Er ikke rakettforskning. Hvis han fortsatt ikke kommer av at du suger så har du nok rar teknikk eller noe. Anonymkode: 700b6...db8 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #15 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan ikke huske å noen gang kommet av en BJ, fra noen. Der er ikke sånn at alle syntes å bli sugd er så forbanna deilig. Anonymkode: 1025a...ed5 Det hadde ikke jeg heller, helt til jeg traff en dame som jeg var sammen med en tid. Hadde ikke synes at BJ var noe som helst, fordi de andre partnerne jeg hadde hatt aldri kunne dette her i det hele tatt. Så møtte jeg "henne", bedre hun kunne jobben sin Det var himmelsk faktisk og jeg kom innen få minutter. Så her er det snakk om å kunne denne kunsten, og det tror jeg gjelder andre veien også, en mann som ikke kan tilfredsstille en kvinne med munnen så blir det bare noe kjedelige greier for damen. De som kan det kan sende en kvinne inn i flere orgasmer etter hverandre. Vet ikke hva damer synes om menn og denne kunsten. Min opplevelse er at det er mange damer som ikke kan BJ kunsten i alle fall. Anonymkode: d7805...44c 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #16 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tipper dette er fordi du suger før de føler seg ferdig med å ha sex med deg. Neste gang dere har samleie avbryter du og sier "jeg har så lyst til at du skal komme i munnen min, la meg suge deg da" og så gjør du nettopp det. Er ikke rakettforskning. Hvis han fortsatt ikke kommer av at du suger så har du nok rar teknikk eller noe. Anonymkode: 700b6...db8 Ja, selvom det virker ikke som om jeg ikke får lov til å bestemme når han skal komme! Han bærer meg av, setter meg ned, eller trekker ut, for han vil fortsette å ha sex med meg. Eller bare ha helt kontroll selv når han kommer. Anonymkode: 75149...f47
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #17 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det hadde ikke jeg heller, helt til jeg traff en dame som jeg var sammen med en tid. Hadde ikke synes at BJ var noe som helst, fordi de andre partnerne jeg hadde hatt aldri kunne dette her i det hele tatt. Så møtte jeg "henne", bedre hun kunne jobben sin Det var himmelsk faktisk og jeg kom innen få minutter. Så her er det snakk om å kunne denne kunsten, og det tror jeg gjelder andre veien også, en mann som ikke kan tilfredsstille en kvinne med munnen så blir det bare noe kjedelige greier for damen. De som kan det kan sende en kvinne inn i flere orgasmer etter hverandre. Vet ikke hva damer synes om menn og denne kunsten. Min opplevelse er at det er mange damer som ikke kan BJ kunsten i alle fall. Anonymkode: d7805...44c Hva gjør hun som får deg til å komme ? Anonymkode: 75149...f47
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #18 Skrevet 1. juni 2023 Min samboer hadde aldri klart å komme ved suging, for han var ikke suging noe stor greie når jeg møtte han. No elsker han Bj og vil ha det så ofte som mulig, han kommer veldig lett også - er nok teknikk tipper jeg. Anonymkode: ba577...219 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #19 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vanskelig å si uten at du eventuelt forklarer. Kan ikke du si hva slags teknikk som ikke får deg til å komme, og teknikk som får deg til å komme ? . Anonymkode: 75149...f47 Vel, noen kvinner tolker "suging" litt for bokstavelig. Å bli bokstavelig talt sugd føles ikke for meg i alle fall særlig behagelig. Det bør føles som om en puler munnen. Da kan det være vanvittig deilig. Og det visuelle høyner nytelsen Anonymkode: ca4cd...c5c 2
Tummy Skrevet 1. juni 2023 #20 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg dater en nå, har ikke tatt dette opp som et tema eller noe. Men, når jeg sugde han sist å jeg sa at han bare kunne komme, så ville han ikke det. Han ville fortsette å ha sex med meg. Jeg lufter dette her inne nå, og har ikke gjort dette til et tema eller noe, med noen jeg har datet tidligere eller, men jeg har jo merket meg at dette er en greie som skjer gjentatte ganger. Skal si neste gang at jeg vil svelge cummet hans. Så får vi se hva som skjer.. Anonymkode: 75149...f47 Lykke til. Kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå