AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Hei! Jeg er over snittet glad i sex, har vært singel i 3 år nå. Har kontakt med 2 menn jeg har møtt på tinder, har møtt de begge over 1 år nå. Han ene tilbringer jeg mye tid med, vi sover hos hverandre,gjør mye sammen men jeg er fortsatt usikker på om hvor seriøst det er, prøver å ta opp temaet men han er vel også usikker selv om han tydelig innimellom prøver å vise at jeg betyr noe for han. Han har litt vanskelig med å åpne seg og snakke, jeg føler jeg alltid tar initiativ til sex, og at jeg gjerne skulle hatt mer bekreftelse enn det han gir meg. Han sliter også med å få utløsning når vi har sex, noe som igjen får meg til å føle meg meg utilstrekkelig. Jeg trives godt i hans selskap og vi passer egentlig godt sammen bortsett fra det med lite og egentlig dårlig sex. Han andre har jeg ikke møtt på flere måneder men vi har daglig kontakt. Har hatt sex med han tidligere og vet at på det seksuelle var det full klaff mellom oss. Sånn skikkelig ut-av-kroppen-opplevelse! Han forteller stadig vekk at jeg er "den han vil ha" og at han vil treffes igjen. Han er noen år yngre en meg men en helt super fyr. Jeg har fortalt han at jeg ikke kan treffe han fordi jeg har en greie med en annen. Men! Jeg har så lyst til å gå dekt mine seksuelle behov! Tenker på rå heftig sex hele tida, når jeg er på jobb, hjemme med ungen, på bussen.. Så, er det umoralsk, dumt, etisk uriktig å få i pose og sekk her? Anonymkode: 2bd51...432
drohatha Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Ja, da må du i det minste bryte det av med han første fyren. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Hvis du tenker han hadde synes det var greit du møtte andre, så er det vel ikke noe problem. Første fyren du snakker om høres det ut som dere oppfører dere som kjærester, og da tror han kanskje dere er eksklusive? Hvis du hadde vært redd for å si det til han, så burde det ringe en bjelle Anonymkode: 019bb...bb7 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så, er det umoralsk, dumt, etisk uriktig å få i pose og sekk her? Anonymkode: 2bd51...432 Tror du vet svaret på det ganske godt selv, men du håper kanskje noen kan si noe annet? Anonymkode: 6a563...3b0 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 Du har ikke noe seriøst med noen av de så bare ligg med hvem du vil, men husk kondom Anonymkode: fe40d...a04
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du vet svaret på det ganske godt selv, men du håper kanskje noen kan si noe annet? Anonymkode: 6a563...3b0 Jepp. Håper noen kan si " du fortjener bra sex , kjør på " 😁 HI Anonymkode: 2bd51...432
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #7 Skrevet 1. juni 2023 drohatha skrev (13 minutter siden): Ja, da må du i det minste bryte det av med han første fyren. Hvorfor det? Han kan ikke forvente kjærestefordeler som ekslusivitet når han ikke vil være kjæresten hennes og vrir seg unna spørsmålet om hvor seriøse de er. Det er jo han som får i pose og sekk her. Når de har ligget et år og fortsatt ikke er definert som kjærester så er de pulevenner, ikke noe annet Anonymkode: fe40d...a04 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #8 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp. Håper noen kan si " du fortjener bra sex , kjør på " 😁 HI Anonymkode: 2bd51...432 Det gjør du! Så kjør på du! Du skylder da ingen av disse to mennene noen verdens ting! Anonymkode: fe40d...a04 1
drohatha Skrevet 1. juni 2023 #9 Skrevet 1. juni 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor det? Han kan ikke forvente kjærestefordeler som ekslusivitet når han ikke vil være kjæresten hennes og vrir seg unna spørsmålet om hvor seriøse de er. Det er jo han som får i pose og sekk her. Når de har ligget et år og fortsatt ikke er definert som kjærester så er de pulevenner, ikke noe annet Anonymkode: fe40d...a04 For all del, om de er "bare" fuckfriends, som er enige om å ikke være ekslusive så er det jo bare å kjøre på. Men å ligge med han andre uten å ta en prat med fyren hun har datet det siste året er etter min mening bad taste. 4 2
Andro Skrevet 1. juni 2023 #10 Skrevet 1. juni 2023 Du kommer ikke til å bli lykkelig i forhold med han evenukken uansett. Ikke kan han kommunisere, ikke kan han pule og ikke vet du hva du betyr for han. Hva i all verden har du der å gjøre?? Skal du ha sex med andre så får du enten avtale det med den daffe eller bryte med ham. Hva er feil med den virile egentlig, som faktisk vil ha deg? Du vet at kjærlighet og begjær ikke er noe man tigger om sant? Det kommer helt av sg selv - om det finnes. 4
Arild37 Skrevet 1. juni 2023 #11 Skrevet 1. juni 2023 Han første er åpenbart mer enn en knullevenn, slik du beskriver dere ihvertfall, så da bør du spørre deg selv om du tror han synes det er greit du ligger rundt, tror du han ikke ville likt det, og du fortsatt vil ligge rundt, så bør du avslutte det du har, noe annet er umoralsk og empatiløst. Du får ta en prat med han om eksklusivitet, så finner du ut av det, dere har tross alt oppført dere som par i lang tid nå 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #13 Skrevet 1. juni 2023 drohatha skrev (7 minutter siden): For all del, om de er "bare" fuckfriends, som er enige om å ikke være ekslusive så er det jo bare å kjøre på. Men å ligge med han andre uten å ta en prat med fyren hun har datet det siste året er etter min mening bad taste. Hvorfor skal hun måtte ta en prat om det? De er ikke eksklusive. Hadde han hatt sterke følelser for henne hadde de vært kjærester for lengst. Å ta en prat om det blir som å måtte spørre om hans tillatelse og han eier ikke henne, han har ikke krav på ekslusivitet når det ikke er avtalt. Anonymkode: fe40d...a04
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #14 Skrevet 1. juni 2023 Kan du ikke bare velge han med best sex da? Han andre virker jo litt emosjonelt utilgjengelig eller passiv… Anonymkode: b8595...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #15 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hei! Jeg er over snittet glad i sex, har vært singel i 3 år nå. Har kontakt med 2 menn jeg har møtt på tinder, har møtt de begge over 1 år nå. Han ene tilbringer jeg mye tid med, vi sover hos hverandre,gjør mye sammen men jeg er fortsatt usikker på om hvor seriøst det er, prøver å ta opp temaet men han er vel også usikker selv om han tydelig innimellom prøver å vise at jeg betyr noe for han. Han har litt vanskelig med å åpne seg og snakke, jeg føler jeg alltid tar initiativ til sex, og at jeg gjerne skulle hatt mer bekreftelse enn det han gir meg. Han sliter også med å få utløsning når vi har sex, noe som igjen får meg til å føle meg meg utilstrekkelig. Jeg trives godt i hans selskap og vi passer egentlig godt sammen bortsett fra det med lite og egentlig dårlig sex. Han andre har jeg ikke møtt på flere måneder men vi har daglig kontakt. Har hatt sex med han tidligere og vet at på det seksuelle var det full klaff mellom oss. Sånn skikkelig ut-av-kroppen-opplevelse! Han forteller stadig vekk at jeg er "den han vil ha" og at han vil treffes igjen. Han er noen år yngre en meg men en helt super fyr. Jeg har fortalt han at jeg ikke kan treffe han fordi jeg har en greie med en annen. Men! Jeg har så lyst til å gå dekt mine seksuelle behov! Tenker på rå heftig sex hele tida, når jeg er på jobb, hjemme med ungen, på bussen.. Så, er det umoralsk, dumt, etisk uriktig å få i pose og sekk her? Anonymkode: 2bd51...432 Det seksuelle er absolutt en vel så viktig del av et forhold som noe annet. Men, som en med lignende utfordringer din første har, så er du nok slett ikke utilstrekkelig. Men har dere ulike behov når det gjelder hyppighet, variasjon o.l så passer dere nok bare bedre sammen som venner, platoniske altså. Det høres mer ut som lidenskapen er sterkere med den yngre, og at du heller bør runde av med den første og ta sjansen. For ja, jeg bryr meg lite om moral og etikk, men å søke behovene oppfylt andre steder bak ryggen på nr. 1 vil rent praktisk på sikt både tynge deg og påvirke begge relasjonene dine negativt. Så det er et dumt feilgrep å begå. Anonymkode: 3b94f...828 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #16 Skrevet 1. juni 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det seksuelle er absolutt en vel så viktig del av et forhold som noe annet. Men, som en med lignende utfordringer din første har, så er du nok slett ikke utilstrekkelig. Men har dere ulike behov når det gjelder hyppighet, variasjon o.l så passer dere nok bare bedre sammen som venner, platoniske altså. Det høres mer ut som lidenskapen er sterkere med den yngre, og at du heller bør runde av med den første og ta sjansen. For ja, jeg bryr meg lite om moral og etikk, men å søke behovene oppfylt andre steder bak ryggen på nr. 1 vil rent praktisk på sikt både tynge deg og påvirke begge relasjonene dine negativt. Så det er et dumt feilgrep å begå. Anonymkode: 3b94f...828 Hvorfor bryr du deg lite om moral og etikk? Er du ikke en del av samfunnet? Anonymkode: c3231...fba
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #17 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor bryr du deg lite om moral og etikk? Er du ikke en del av samfunnet? Anonymkode: c3231...fba Det er ikke en del av tråden så jeg vil ikke avspore HI's innlegg med å svare utdypende. Men jeg kan poengtere at jeg mente seksualmoral. Den samfunnsmessige debatten kan tas i andre tråder. Anonymkode: 3b94f...828
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #18 Skrevet 1. juni 2023 Takker for svar ! Mye av grunnen til at jeg ikke satset på den andre i første omgang var alder og at jeg tror vi har ulike behov utover det seksuelle. Skal prøve, igjen,å prate med han første og heller satse på vennskap der, han er en super fyr å være med. Anonymkode: 2bd51...432
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #19 Skrevet 1. juni 2023 Hvis du er ærlig med dem begge og de synes det er greit, er det vel ikke noe problem? Men helt ærlig høres det ut som om du bare bør avslutte forholdet (eller hva du nå definerer det som) med Mr Dårlig Sex, for det vil ikke funke. Anonymkode: 9bb50...7eb 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #20 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takker for svar ! Mye av grunnen til at jeg ikke satset på den andre i første omgang var alder og at jeg tror vi har ulike behov utover det seksuelle. Skal prøve, igjen,å prate med han første og heller satse på vennskap der, han er en super fyr å være med. Anonymkode: 2bd51...432 Lykke til! Anonymkode: 3b94f...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå