Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som tror at alle andre kvinnfolk ville skrevet for mannen deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange som tror det? Alle andre kvinner vil ikke skreve for mannen din bare fordi du vil det. Det er både arrogant og svak tankegang.

Anonymkode: a6b88...023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrevet for hva da? 

AnonymBruker
Skrevet
isbre skrev (1 minutt siden):

Skrevet for hva da? 

Du vet vel hva å skreve er for noe? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du det fra?

Anonymkode: 3e56c...b33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at så mange mener det? Har ikke vært borti noe sånt her inne.

Anonymkode: c13ab...fa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjalusi er nok litt mer enn bare dumskap og arroganse. Det handler blant annet om å tro at man ikke er god nok, eller ikke kan stole på andre. Kanskje har man dårlige erfaringer i ryggsekken. 

Ja, det er litt pussig å oppleve andres sjalusi når man ikke akkurat begjærer den man snakker litt med. Men noen menn synes det er sexy med ei dame som vil utslette all konkurranse, innbilt eller ei. 

Med venninna mi som er sjalu koker det ned til ei mor som overkjører henne og tilsvarende mann som nok er hyggelig men ikke alltid så oppmerksom. Så hun vil ihvertfall ikke at han skal vise andre damer oppmerksomhet. Heldigvis synes jeg og mannen hennes at hverandre er romantisk uinteressant selv om vi liker hverandre. 

Med mannen min som er sjalu er han ett av mange søsken og han er blant de yngste. Han er litt "krevende" men jeg liker hans væremåte nå som han stoler mer på meg. Han tror oppriktig at alle menn vil ligge med meg, som er en stor overdrivelse og dessuten et absurd fokus da han får oppmerksomhet selv fordi han er så kjekk. Jeg "burde" sånn sett være sjalu, men jeg er ikke skrudd sammen sånn. Jeg tror jeg er nok for ham.

Anonymkode: 7fc53...286

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor har du det fra?

Anonymkode: 3e56c...b33

Kvinner som blir livredde hvis mannen snakker med et annet kvinnfolk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet vel hva å skreve er for noe? 

å skrive(?) for mannen, eller er skreve en annen betydning. Jeg kan mye om isbre hvertfall. 

Anonymkode: c105c...6bf

AnonymBruker
Skrevet

HÆ? Hvorfor skulle jeg gå rundt å tro at andre kvinner skal skræve for mannen min?

Anonymkode: 92691...918

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

å skrive(?) for mannen, eller er skreve en annen betydning. Jeg kan mye om isbre hvertfall. 

Anonymkode: c105c...6bf

mente ikke å trykke anonym

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg syns det er veldig spesielt. Da skal man ha en mann på nivå med Brad Pitt. 

En gang fikk jeg en sint og truende melding fra en kjæreste om hvor "løs hore jeg var som var desperat etter pikken hans" fordi jeg hadde sendt melding på messenger til mannen hennes, som hadde vært min kompis i 10 år. Han er en langt under middels kjekk mann, med penis på 10cm (han viste den til meg i fylla en gang når vi var unge og spurte om jeg syns den var liten) så latterlig at hun trodde han var så ettertraktet. 

Anonymkode: 08a76...794

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det kan jo hende at jeg tar feil i at mannen min er skikkelig kjekk. Men han har hatt en del partnere før meg, inkludert ONS, så at "kvinnfolk skrever for ham" er jo fakta. Om ikke alle, så noen.

Jeg har også kollegaer som jeg vet er utro mot konene sine og de kollegaene ser ikke ut i månelys altså, vi snakker om 50+, overvektige, dårlig hygiene, etc. Allikevel får de "kvinnfolk som skrever for dem".

Så det kan jo så absolutt skje. Jeg stoler på mannen min, men jeg stoler IKKE på at han er uattraktiv nei.

Anonymkode: 04018...7f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke godt å si. Kjæresten min tror at alle damer vil ha meg, og blir sjalu med en gang noen ser på meg, men sannheten er jo at ekstremt få damer tar initiativ til noe seksuelt, selv om jeg aldri har hatt noe problem med å få dame, det er hos de fleste damer mannen sin oppgave å gjøre fremstøt, så sjalusien hennes er helt grunnløs 

Anonymkode: 014a6...7f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja, det kan jo hende at jeg tar feil i at mannen min er skikkelig kjekk. Men han har hatt en del partnere før meg, inkludert ONS, så at "kvinnfolk skrever for ham" er jo fakta. Om ikke alle, så noen.

Jeg har også kollegaer som jeg vet er utro mot konene sine og de kollegaene ser ikke ut i månelys altså, vi snakker om 50+, overvektige, dårlig hygiene, etc. Allikevel får de "kvinnfolk som skrever for dem".

Så det kan jo så absolutt skje. Jeg stoler på mannen min, men jeg stoler IKKE på at han er uattraktiv nei.

Anonymkode: 04018...7f5

For noen eller flere kvinner er han garantert uattraktiv. Det er aldri sånn at èn mann er attraktiv for alle kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det.

Anonymkode: 02338...35a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kvinner som blir livredde hvis mannen snakker med et annet kvinnfolk.

Det kan også skje menn. Tro meg. Og det er jævlig irriterende.

Anonymkode: f0723...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...