Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å innrømme først som sist? At alt handler om puling og penger i det moderne samfunnet? Enkelt og greit.

Anonymkode: 6a2cc...42c

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke for meg handler det om det.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

på hvilken måte spes puling? penger er jeg enig i. 

Anonymkode: 62b6e...aee

AnonymBruker
Skrevet

Oooh, så tøft bruk av ord :klaske:

Anonymkode: 93172...066

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg  vil jeg trekke frem vin, sjokolade og katter.

Anonymkode: 13d21...89b

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

på hvilken måte spes puling? penger er jeg enig i. 

Anonymkode: 62b6e...aee

Du har tre fundementale biologiske behov : Hvile, mat og formere deg.

Absolutt alt du gjør koker ned til å tilfredstille disse.

Penger og puling er de grunnleggende "valutaene" i dette bildet.  

Anonymkode: 3b228...535

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Menns testosteron og penger. Jo om en ser på de store linjene i verden er det nok styrende. I folk flest sine liv er det nok mye som er viktig. Selv om penger er viktig når en ikke har dem, er det ett livsvalg om det overskygger alt. Dette også med puling eller mangel på det. Så i de store linjer tenker jeg du dessverre har rett. På individnivå og i mindre målestokk er det heldigvis mange som ser glede og verdi i my annet.

Anonymkode: 47c1b...29a

AnonymBruker
Skrevet

Makt må vel mulig også på listen.

Anonymkode: 47c1b...29a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er det ikke bare å innrømme først som sist? At alt handler om puling og penger i det moderne samfunnet? Enkelt og greit.

Anonymkode: 6a2cc...42c

Er det slikt for deg?

Anonymkode: c7a3e...789

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verken penger eller puling og jeg klarer meg helt fint. Vedder på jeg har det bedre enn de som jager disse tingene hele tiden.

Anonymkode: efa28...121

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å gå i skogen 🌿🌳🍄

Lese bøker 📚🧙🏻‍♀️🐉

Lage og spise mat🍝👩🏼‍🍳🍲🥧🍓🍳🥞

Lange, filosofiske samtaler 🤯🥰

Musikk 💃🏼🎶🕺

Kos💕👩‍❤️‍💋‍👨🐱🐶

Filmer og serier 🦸🏼‍♂️🦹🧝🏻‍♀️🍿🎬

Ferieturer ✈️🧳🏝️📸🌍

Takknemligheten over å leve🤩🌹

Anonymkode: 0115b...4e7

Skrevet

Jeg tror de to temaene har vært universelle i de fleste menneskelige samfunn i århundrer. Penger og sex. Eller penger har jo ikke eksistert bestandig så kanskje vi skal legge til tilsvarende penger/verdier... Så lenge vi har hatt et pengesystem eller verdisystem der gull og edelstener ble byttet mot andre varer etc, så har mennesker vært grådige og higet etter mer, mer, mer. En gang for noen hundre år siden var tulipanløker(!) den mest verdifulle valutaen man hadde! 

AnonymBruker
Skrevet

Litt som det

Anonymkode: bd4ef...36e

Skrevet
exictence skrev (2 timer siden):

Nei, ikke for meg handler det om det.

Takk gudskjelov det finnes kvinner som deg❤️.. men det visste jeg jo om deg fra før da🥰

Min ex var pengestyrt.. hun maste hele tiden etter penger, og enkelte ganger bare tok hun visakortet mitt. Hun utnyttet omsorgen min, for hun visste jeg var så snill og ikke klarte å si nei.. Heldigvis skiftet hun legningen den trollkjærringa😅 Jeg er fremdeles glad i henne.. men etter at pengesekken ble lukket, har hun gradvis tatt mindre kontakt. Det ble iallefall brått slutt, på sydenturene med venninnen hennes.🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (35 minutter siden):

Takk gudskjelov det finnes kvinner som deg❤️.. men det visste jeg jo om deg fra før da🥰

Min ex var pengestyrt.. hun maste hele tiden etter penger, og enkelte ganger bare tok hun visakortet mitt. Hun utnyttet omsorgen min, for hun visste jeg var så snill og ikke klarte å si nei.. Heldigvis skiftet hun legningen den trollkjærringa😅 Jeg er fremdeles glad i henne.. men etter at pengesekken ble lukket, har hun gradvis tatt mindre kontakt. Det ble iallefall brått slutt, på sydenturene med venninnen hennes.🙄

Haha "den trållkjærringa".

Du er artig, du @Bamseklemmer 😂💪

Anonymkode: 63b2c...0d7

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Haha "den trållkjærringa".

Du er artig, du @Bamseklemmer 😂💪

Anonymkode: 63b2c...0d7

Ja, hvis jeg kan få en anonym til å le, så er sannelig dagen min reddet.. Haha.. så takk skal du også ha🤭😇💙

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...