AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Jeg har vært gravid flere ganger, men mistet hver gang. Er det garantert jeg blir gravid og holder på det med medikamentell hormonstøtte? Anonymkode: e41cb...25b
Helene90 Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har vært gravid flere ganger, men mistet hver gang. Er det garantert jeg blir gravid og holder på det med medikamentell hormonstøtte? Anonymkode: e41cb...25b Nei.. Ingenting kan garantere at du blir gravid og holder på det. 1
Topsi Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Det er ingen garantier for noenting, men det øker sjansen for noen kvinner
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 Nei selvfølgelig ikke. Det du tenker på er nok progesteron. Det hormonet kan hjelpe å holde på graviditeten dersom det er nettopp progesteron du har for lite av og dette er årsaken til at du mister. Det kan derimot være mange andre årsaker til du mister. Oftest mister vi jo fordi svangerskapet ikke er «liv laga», dvs det er i for dårlig kvalitet til å kunne være levedyktig. Da kan man selvsagt ikke gjøre noe. Anonymkode: 5df5a...353
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 Det er ingen garantier her i livet for noe som helst Anonymkode: 0fc35...956 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 Graviditet kan aldri garanteres Anonymkode: cbf16...356
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #7 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært gravid flere ganger, men mistet hver gang. Er det garantert jeg blir gravid og holder på det med medikamentell hormonstøtte? Anonymkode: e41cb...25b Nei det er selvsagt ikke garantert. Det kan være 100 andre ting galt Anonymkode: 02fdf...bc6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #8 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har vært gravid flere ganger, men mistet hver gang. Er det garantert jeg blir gravid og holder på det med medikamentell hormonstøtte? Anonymkode: e41cb...25b Nei aldri noen garanti for å bli gravid. Jeg har prøvd 9 ivf forsøk med 14 fryseforsøk uten å ha blitt gravid. Anonymkode: 62ac9...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå