AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 For andre gang har jeg blitt kjent med en mann via en app som er en over-tekster... Altså, samtalene er ofte fine og meningsfulle og personlige, han virker fornuftig og ordentlig, men også med humor og litt lekenhet. Det er bare at han er en av de som begynner å tekste for mye, og det gjør at jeg mister litt interessen. God morgen når han står opp, god natt når han legger seg, gjennom arbeidsdagen og etter jobb. Når det blir meldinger helt uten poeng så blir det bare teit. Hvorfor er noen menn sånn?? Anonymkode: 62a35...ce7 3
Goodtimes Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Problemet til mange er jo at når de først blir interessert i noen, så vil man virkelig vise det også. Noen ønsker å holde samtalen gående, selv om det kan være nada å snakke om. Når jeg fikk match på tinder med hun jeg er kjæreste med i dag, så ble jeg litt som den personen nevnt i tråden din. Jeg kunne finne på å sende henne en snap av en jævla måke som satt på verandaen (bare for å sende en snap).... Jeg innser jo i ettertid at det er veldig teit, men seriøst da... jeg likte dama og ville bare sende snap for å ha kommunikasjonen gående. Sendte også god morgen og god natt, noe for så vidt hun også gjorde. Du må nok bare innse at personen du nevner her mest sannsynlig liker deg veldig godt. 3 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Samme her 🤷🏻♀️ Han forteller om abs alt han holder på i tillegg til småkonflikter på jobben, følelsene sine ang situasjonen... Jeg liker å skrive meldinger, men det er begrenset hva man har lust å kommentere eller svare på. Veldig lite tiltrekkende Anonymkode: cdb46...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 De gangene jeg irriterer meg over for mye kontakt, er jeg ikke interessert nok. Anonymkode: ccffc...a5c 9 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De gangene jeg irriterer meg over for mye kontakt, er jeg ikke interessert nok. Anonymkode: ccffc...a5c Det er jo det man ikke blir, når det ikke finnes rom for nysgjerrighet. Jeg overtekster ikke slik som ts beskriver, men jeg kan fort dele for mye av liv og historie, som kanskje setter meg i et dårlig lys, eller rett og slett gjør meg uspennende. Anonymkode: 6c361...211 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): De gangene jeg irriterer meg over for mye kontakt, er jeg ikke interessert nok. Anonymkode: ccffc...a5c Teksting er fint, men tenk deg - Sender bilde av middagen - Etter 1 time sender bilde at han leser - Etter det nå er jeg klar for seng Morningen. God morgen....osv Er litt nervøs x kom på kontoret og jeg liker ikke han. Han er irriterrende... Oh for en lang dag med mange møter. Ferdig på jobb nå er det trening. Hva er dine planer for i dag ? Dette er minimum av det jeg får hver eneste dag Anonymkode: cdb46...6a5
Goodtimes Skrevet 1. juni 2023 #7 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Teksting er fint, men tenk deg - Sender bilde av middagen - Etter 1 time sender bilde at han leser - Etter det nå er jeg klar for seng Morningen. God morgen....osv Er litt nervøs x kom på kontoret og jeg liker ikke han. Han er irriterrende... Oh for en lang dag med mange møter. Ferdig på jobb nå er det trening. Hva er dine planer for i dag ? Dette er minimum av det jeg får hver eneste dag Anonymkode: cdb46...6a5 Tror denne personen hadde gjort seg som spion. Helt enorm på informasjonsflyten 😂
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #8 Skrevet 1. juni 2023 Uinteressant teksting er ikke morsomt, hva skal man likesom svare? De som gjør sånn ødelegger for seg selv, da man blir lei dem før man har startet å bli kjent. Anonymkode: 476e3...8ba
Arild37 Skrevet 1. juni 2023 #9 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): For andre gang har jeg blitt kjent med en mann via en app som er en over-tekster... Altså, samtalene er ofte fine og meningsfulle og personlige, han virker fornuftig og ordentlig, men også med humor og litt lekenhet. Det er bare at han er en av de som begynner å tekste for mye, og det gjør at jeg mister litt interessen. God morgen når han står opp, god natt når han legger seg, gjennom arbeidsdagen og etter jobb. Når det blir meldinger helt uten poeng så blir det bare teit. Hvorfor er noen menn sånn?? Anonymkode: 62a35...ce7 Fordi folk har forskjellige personlighet vel. Jeg og dama var sånn, vi er vel egentlig sånn fortsatt. Så liker du ikke hans personlighet, så er det vel bare å lete videre
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #10 Skrevet 1. juni 2023 Han er interessert i deg!!! Altså han vil bare skrive med deg, hele dagen. Jeg kan også være sånn med folk jeg er interessert i, og det handler egentlig bare om at man er super gira og er kjempe interessert. Bare positivt, sånn egentlig. OM DU synes dette er irriterende eller at du mister lyst, så må du faktisk si ifra, eller så vet du hvor det går.... Du blir lei, og dumper han. Potensielt går glipp av en fantastisk mann. Anonymkode: 1618d...dbb
Andro Skrevet 1. juni 2023 #11 Skrevet 1. juni 2023 Han vil vel vise at han tenker på deg, men er enig i at det blir masete. Jeg husker at folk eksisterer selv om vi ikke meldes flere ganger i døgnet, eller hvert døgn for den del. Det har vel også noe med at de fleste av oss har et liv, og ikke har kapasitet til å hyperfokusere på en flørt ved siden av alt det andre vi skal drive med.
Perle Skrevet 1. juni 2023 #12 Skrevet 1. juni 2023 Hvorfor gidder du dette da? Han er desperat og du er ikke forelsket.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #13 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er interessert i deg!!! Altså han vil bare skrive med deg, hele dagen. Jeg kan også være sånn med folk jeg er interessert i, og det handler egentlig bare om at man er super gira og er kjempe interessert. Bare positivt, sånn egentlig. OM DU synes dette er irriterende eller at du mister lyst, så må du faktisk si ifra, eller så vet du hvor det går.... Du blir lei, og dumper han. Potensielt går glipp av en fantastisk mann. Anonymkode: 1618d...dbb Vel og bra, men pjatt er pjatt, og vedkommende kommer til å fortsette med overfladisk skravling, inn i forholdet. Anonymkode: 6c361...211 1
Blåttvann Skrevet 1. juni 2023 #14 Skrevet 1. juni 2023 Hadde følt meg kvalt. Det går jo an å si at du ikke kan sitte så mye med nesa i telefonen, du er vel også på jobb/treffer venner/spiser middag/går på utstillinger/kino, så dere får kutte litt ned på kontakten. Jeg hater å tekste, så da jeg var singel sa jeg klart ifra hva mine behov var. Så møttes vi på midten, for jeg er ekstrem andre veien. 😅 Mannfolk tåler ofte at man er direkte. De som ikke tåler det har jeg erfaring med at det er vanskelig å forholde seg til og dermed mister jeg interessen uansett når man ikke kan snakke sammen som voksne folk.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #15 Skrevet 1. juni 2023 Hvorfor ikke møtes? Evigheter med meldinger er kjipt, men man må holde kommunikasjon gående til dama vil møtes. Dessverre tar de fleste seg allverdens med tid før de vil møtes. Anonymkode: 2ea60...431 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #16 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han er interessert i deg!!! Altså han vil bare skrive med deg, hele dagen. Jeg kan også være sånn med folk jeg er interessert i, og det handler egentlig bare om at man er super gira og er kjempe interessert. Bare positivt, sånn egentlig. OM DU synes dette er irriterende eller at du mister lyst, så må du faktisk si ifra, eller så vet du hvor det går.... Du blir lei, og dumper han. Potensielt går glipp av en fantastisk mann. Anonymkode: 1618d...dbb Ikke alle har dette ekstreme behovet for kontakt 24/7 selv om man er forelsket. For noen av oss blir interessen helt borte. Ikke fordi personen deler for mye og gjør seg selv svært lite spennende på den måten, men for meg funker det ikke å være sammen med noen som tror at det de gjør er så interessant at de må dele alt med andre. Enkle mennesker har gjerne tusen oppdateringer på Facebook, i kludert at de "sjekker inn" overalt. Ellers er veggen full av "på sykehuset igjen da" eller "livet er en dyp brønn, men se opp der er det alltid lys". Utdanning er satt til livets harde skole. Alle emosjoner deles, gjerne med en sinnsykt bitter undertone "når du trodde du hadde ekte venner men det viser seg at alt var en løgn. Stoler ikke på noen", skrevet under en håpløs selfie med trist blikk. Sånne mennesker har jeg til dags dato hatt null til felles med. Anonymkode: c7020...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #17 Skrevet 1. juni 2023 Jeg datet to stk i sommer og han ene skrev ikke så voldsomt mange meldinger, kanskje bare et par om dagen. Men de var såååååååååååååå kjedelige. Hver dag var det de samme greiene. Skjer? Hvordan er dagen din? Hei. God natt. Blæh. Ser noen skrev lengre opp at de sendte snap av en måse - det hadde vært en million ganger bedre samtalestarter enn det han drev på med. Ble rimelig lei i lengden. Følte ikke det var mye dybde der. Så møtte jeg en skikkelig intens fyr, som kunne finne på å skrive meldinger flere ganger om dagen og ofte kjeeeeeempelange meldinger med masse bilder. Ja, det var litt slitsomt! Og noen ganger gadd jeg bare ikke svare. xD Men jeg så i det minste at han var en bra mann, med mye i hodet. Noen jeg faktisk kunne snakke med om alt mulig. Jeg holdt nesten på å droppe han fordi de meldingene var så helt sinnsykt mye - men jeg er glad jeg gav han en sjangse. Nå skal vi gifte oss og jeg har aldri hatt det bedre! Og aldri møtt en finere mann en han. Han har roet seg ned sikkert tusen hakk siden starten da, hehe Så vil mye heller ha en mann som er oppriktig interessert i meg. Og vil mye heller ha noen som er litt intens men tilstedeværende - enn noen som bare er gørr kjedelig. Anonymkode: 117b6...eba 3
exictence Skrevet 1. juni 2023 #18 Skrevet 1. juni 2023 Snakk med ham om det. Si noe sånt som at det er så koselig å vite at du tenker på meg. Men sånn hver time blir det litt ofte. Vel, jeg personlig hadde bare latt være å svare på alle mulige snaps, men heller sendt en snap tilbake når det passet meg. Snap er jo egentlig bare en tanke og oppmerksomhet man sender. Stiller han spørsmål, som du sier, så svar på det litt senere enn med en gang hvis det er sånne "uviktige" spørsmål i ett sett. Du kan jo og si at du liker mer å ringes enn å snappes. Koselig med snap, men det kan bli litt mye.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #19 Skrevet 1. juni 2023 Jeg syns sånne menn fremstår veldig eiesyke og usikre på seg selv. Blir masete, og de kan umulig tro at det er koselig å bli bombardert med masse unødvendige meldinger. Å vise interesse er én ting, men å melde hver dag og jevnlig gjennom dagen når de merker at det ikke er toveis oppfattes som et kontrollbehov. Jeg har opplevd å blitt anklaget for å være med andre menn når jeg ikke svarer på noen timer fordi jeg er hos bestemoren min en dag eller har lagt meg tidlig en kveld. Det er turnoff å hele tiden bli spurt hva man gjør eller hintet til at man skal dele hva man gjør fordi han deler hva han gjør, og det er turnoff med menn som krever så mye bekreftelse på at jeg er interessert. Har vi avtalt ny date så er jeg interessert, trenger ikke meldinger i mellom for å bekrefte det på nytt og på nytt og på nytt. Anonymkode: 65f71...b99 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #20 Skrevet 1. juni 2023 Jeg mister og interessen av slikt, føler meg kvelt og vil bare vekk. Jeg og eksen sendte mye meldinger da vi var kjærester, men i datingfasen var det mindre og begge visste likevel hvor vi hadde hverandre og at vi var veldig interessert uten å kvele den andre Anonymkode: 3b05f...e8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå