Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Hei! Vet at dette har vært oppe mange ganger før, men en gang til, hvor lønner det seg mest å handle I.D makeup? Var nettopp inne å så på essentialdayspa, men der går det visst ikke an å kjøpe lenger? Noen gode forslag?
kvick Skrevet 9. januar 2006 #3 Skrevet 9. januar 2006 WWW.HQHAIR.COM ← Skriver de ned verdien på pakken?
Sofia Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Hei! Vet at dette har vært oppe mange ganger før, men en gang til, hvor lønner det seg mest å handle I.D makeup? Var nettopp inne å så på essentialdayspa, men der går det visst ikke an å kjøpe lenger? Noen gode forslag? ← Er ikke dette adressen til nettbutikken til essentialdayspa da?? http://www.essentialdayspa.com/bare_escentuals_mineral.htm her får jeg handlet iallefall..
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #5 Skrevet 9. januar 2006 På colurfulsprinkles.com får du kjøpt prøver av av de. Setter ned prisen vis du ber om det.
kvick Skrevet 9. januar 2006 #6 Skrevet 9. januar 2006 Er ikke dette adressen til nettbutikken til essentialdayspa da?? http://www.essentialdayspa.com/bare_escentuals_mineral.htm her får jeg handlet iallefall.. ← Jeg også.. måtte ta meg en tur og sjekke og jammen måtte jeg ikke handle litt også..! Det er bra man er flink til å motstå fristelser i alle fall..
Tusseline Skrevet 9. januar 2006 #7 Skrevet 9. januar 2006 Var nettopp inne å så på essentialdayspa, men der går det visst ikke an å kjøpe lenger? ← Se under "Bare Escentuals".
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #8 Skrevet 9. januar 2006 Til opplysning: EDS skriver ikke lenger ned verdien på pakkene, selv ikke om man ber om det. Sist jeg handlet inkluderte de i tillegg portoen i totalverdien.
Saeria Skrevet 9. januar 2006 #9 Skrevet 9. januar 2006 www.colorfulsprinkles.com har også i.d. Men til dere andre: Når jeg klikker meg inn på linken til sofia og videre på f.eks. foundations, så kommer det bare en melding som dette: Visit our spa to purchase. Hvordan får jeg til å handle produktene. Får klikket meg inn på andre merkers produkter nemlig. Er jeg helt tett i nøtta?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #10 Skrevet 9. januar 2006 Du må logge deg inn først/registrere deg vis ikke.
Shagya Skrevet 10. januar 2006 #11 Skrevet 10. januar 2006 Jeg fikk pakke fra Essentialdayspa her om dagen, og de hadde skrevet ned verdien...
orakel Skrevet 10. februar 2006 #12 Skrevet 10. februar 2006 www.colorfulsprinkles.com har også i.d. Men til dere andre: Når jeg klikker meg inn på linken til sofia og videre på f.eks. foundations, så kommer det bare en melding som dette: Visit our spa to purchase. Hvordan får jeg til å handle produktene. Får klikket meg inn på andre merkers produkter nemlig. Er jeg helt tett i nøtta? ← Du må logge deg inn først/registrere deg vis ikke. ← Jeg fikk akkurat det samme problemet. Registrerte meg og det kom ikke opp noe mer. Har Essensialdayspa sluttet å selge Bare Escentuals?
Replica Skrevet 10. februar 2006 #13 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Essentialdayspa selger fortsatt BE. Logg inn og klikk på Bare Escentuals på venstre side i margen, så finner dere fram lett. Endret 10. februar 2006 av Replica
orakel Skrevet 10. februar 2006 #14 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Essentialdayspa selger fortsatt BE. Logg inn og klikk på Bare Escentuals på venstre side i margen, så finner dere fram lett. ← Det er det jeg gjør. Når jeg så velger f.eks: "Face, Blush & Foundations" Så kommer følgende melding opp: Face, Blush & Foundations Visit our Spa to purchase og så står det to linker litt lengre nede til høyre: List og Disc. Klikker jeg på List så kommer det opp en tom liste. Det står Name, sixe, price og Buy now men under står det "No produckts in category". Går jeg inn på Spadelen så står det kun om behandlingene de tilbyr. Så enten er de tom eller så har de sluttet. Endret 10. februar 2006 av orakel
Sofia Skrevet 10. februar 2006 #15 Skrevet 10. februar 2006 Jeg bestilte faktisk derifra igår!!!.. og det gikk helt greitt fra den linken jeg hadde tidligere her oppe. Logg deg inn.. klikk så på Bare essentuals, og så må du liksom logge deg inn på nettbutikken. Derifra fikk jeg handlet som bare det igår...
orakel Skrevet 10. februar 2006 #16 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Jeg får opp alle andre produkter og kan velge disse; Dermalogica, Decleor etc. det er KUN Bare Escentuals jeg ikke får noen produkter frem på, og JA jeg er innlogget. Endret 10. februar 2006 av orakel
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #17 Skrevet 10. februar 2006 Jeg får opp alle andre produkter og kan velge disse; Dermalogica, Decleor etc. det er KUN Bare Escentuals jeg ikke får noen produkter frem på, og JA jeg er innlogget. ← Merkelig...kom opp hos meg? Men sist jeg kjøpte foundation derfra, inkluderte de portoen i totalsummen, og jeg endte opp med å betale moms selv om varen i utg.pkt kostet under 200 kroner. Når alt kom til alt, ble det faktisk bittelitt dyrere enn å kjøpe hos en lokal hudpleier. Kjipe, kjipe EDS!!!
Sofia Skrevet 10. februar 2006 #18 Skrevet 10. februar 2006 Jeg får opp alle andre produkter og kan velge disse; Dermalogica, Decleor etc. det er KUN Bare Escentuals jeg ikke får noen produkter frem på, og JA jeg er innlogget. ← Enig at dette var merkelig. Hmmm... Prøv å logg deg inn først og så klikker du på Bare essentuals...
orakel Skrevet 10. februar 2006 #19 Skrevet 10. februar 2006 Enig at dette var merkelig. Hmmm... Prøv å logg deg inn først og så klikker du på Bare essentuals... ← Jeg har forsøkt alle varianter
Sofia Skrevet 10. februar 2006 #20 Skrevet 10. februar 2006 Jeg har forsøkt alle varianter ← Veldig merkelig. Jeg var jo der igår.... og har fått gjennom bestillingen min på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå