AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Kort bakgrunnshistorie, så har jeg vært utrolig uheldig med partnere. Jeg har tre forhold bak meg, to lange og et kortere på rundt et år. Han første var fysisk og psykisk voldelig, men var mest på det fysiske. Han andre forvandlet seg fra drømmeprinsen til psykisk voldelig etter vi giftet oss. Han tredje var vel det man bare kan kalle en god gammeldags drittsekk som lekte med følelsene mine et års tid. jeg har gått til behandling i flere år under og etter det siste langvarige forholdet, har bygget meg opp igjen, er sterk, har bedre selvbilde enn noen gang osv. men… når det gjelder et nytt forhold, så sliter jeg skikkelig! Jeg er redd jeg kommer til å ødelegge det omtrent før det er i gang. jeg «dater» en fyr nå. Som på alle områder er veldig ulik de tre andre. Men redselen for at jeg nok en gang skal ende i noe dårlig, sitter så hardt i meg at jeg leter etter feil hele tida! Leter etter grunner for at han skal vise seg fra sin «sanne» side. Han vet ikke om hele fortiden min med alle detaljer, men han vet noe av det. Har kjent han over mange år, men aldri sett på han som en potensiell partner før relativt nylig fordi han tok initiativet med flørting og å be meg med ut. Ikke presser han på om mer fysisk enn jeg klarer der og da, ikke maser han, ikke kommer han med «morsomheter» om meg eller kroppen min osv. han er flink med bekreftelser til og med. men likevel sitter jeg og er så innmari redd! Det hjelper heller ikke på at jeg er veldig motsatt av hans ekser og. Han var en gang i tida en skikkelig kjekkas (kjekk enda altså, men nærmer seg 50), og damene var/er deretter. En har vært undertøysmodell til og med. Også har du meg da… som er lita og tjukk. Jeg driver meg selv helt til vanvidd i det hele! Noen som har vært der og har noen gode råd? Anonymkode: be934...499
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Ikke fortell om fortiden din enda. Om han skulle vise seg å være en giftig manipulator, så har du da gitt han et tydelig kart over dine sårbarheter han kan angripe deg på! Vær flink med grenser. Og test han litt ved å si nei av og til fordi du skal være med venner, eller bare ha alenetid. Giftige manipulatorer hater folk med grenser og folk som sier nei. De vil prøve å overtale deg til å si ja ved å mase og gi deg skyldfølelse selv om du ikke har gjort noe galt. Les om "shit test" for å se hvordan de tester hvor mye dritt du tåler. Tåler du mye dritt, så blir han hos deg til det ikke er mer igjen av deg mentalt. Da må han vaske klærne sine selv og lage mat selv. Anonymkode: c1297...8b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå