AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Jeg er innlagt med premature rier, og fått riehemmende og modningsprøyte. Jeg lurer på om det er bivirkninger med riehemmende og var så dum og googlet det, fikk opp en del bivirkninger som nyresvikt og hjerteinfarkt. Ble litt engstelig 😩 Anonymkode: 287a6...911
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Finnes bivirkninger med alt vi putter i oss. Men vil ikke tro nyresvikt og hjerteinfarkt er vanlige bivirkninger av rihemmende? Aldri vært borti at noen ble alvorlige syke av det isåfall. Håper det ordner seg for deg❤️ Anonymkode: ea88f...494
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Hei ts! Forstår godt at du er engstelig. Jeg ble innlagt i uke 32+0 med premature rier og fikk både lungemodning og riehemmende. Legene på sykehuset hadde ikke hatt dette som en prosedyre om bivirkningene var så uttalt at det hadde vært en stor fare for at du opplever disse. Det lureste du kan gjøre er å ta kontakt med en sykepleier på posten du er innlagt og forklare at du ble engstelig. De vil berolige deg og det er også mulig å be om en samtale med lege. Håper ting ordner seg for deg ❤️ Anonymkode: fac23...28a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Hei ts! Forstår godt at du er engstelig. Jeg ble innlagt i uke 32+0 med premature rier og fikk både lungemodning og riehemmende. Legene på sykehuset hadde ikke hatt dette som en prosedyre om bivirkningene var så uttalt at det hadde vært en stor fare for at du opplever disse. Det lureste du kan gjøre er å ta kontakt med en sykepleier på posten du er innlagt og forklare at du ble engstelig. De vil berolige deg og det er også mulig å be om en samtale med lege. Håper ting ordner seg for deg ❤️ Anonymkode: fac23...28a Takk. Fikk det samme beskjed som du skrev. De har aldri hørt om at noen har fått noe særlig bivirkninger av den. Anonymkode: 287a6...911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå