Urwa Skrevet 1. juni 2023 #21 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bengal. Gutt. Skal betale 12500 totalt. Skal kattungen være registrert i tica før jeg overtar? Helseboka jeg har sett til nå er ett par ark med avkrysset felt for at det fysiske ved katten er friskt. Står ingenting ellers. Har blitt fortalt at jeg kan omregistrere katten til NRR dersom jeg ønsker det. Anonymkode: 59662...c26 Vi fikk tilsendt stamtavlene i etterkant. Men selger sa at vi kunne ringe NRR å bekrefte opplysningene. Så gjorde det. Helsekortet var et tykk hefte. Og kattungene ble også levert ferdigchippet husker jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #22 Skrevet 2. juni 2023 Be om å få tilsendt link eller bilde av foreldrenes stamtavle. . Hvis vedkommende mener du får stamtavle etter kastrering ...Når mener de at katten skal kastreres? Før den reiser fra oppdretter regner jeg med ? ? For ellers SKAL stamtavle følge kattungen ved henting ,eller få fremlagt skriftlig dokumentasjon på at kullet er registrert/stamtavle påvei. Ellers er det shady at du ikke får besøke de .. Hilsen katteoppdretter Anonymkode: b52b1...ec3 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #23 Skrevet 21. juni 2023 Opplever det samme nå, får ikke hilse på katten før den er reservert… 🙄 Anonymkode: 43789...a28
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #24 Skrevet 23. juni 2023 Opplever det samme nå, får ikke hilse på katten før den er reservert… 🙄 Begynner jo å lure. Man kjøper ikke hund usett heller… Eller hest. Anonymkode: 43789...a28
Forundret.. Skrevet 13 timer siden #25 Skrevet 13 timer siden Ts, kjøpte du katten? Hvis så, hvordan gikk det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå