AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Jeg blødde litt under sex med en jeg datet. Jeg spurte om han likte sexen så sa han: ja men det var rart du blødde. Det var pga rift, jeg fikk også mensen 2 dager senere. Men dumpet likevel ble jeg. Har noen blitt dumpet pga man blødde? Jeg er ikke jomfru. Han hadde 0 problemer med å komme inni meg, men blødde likevel. Skal hos legen neste uke Anonymkode: c6617...a26
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Kan vel være ganske mange andre grunner til at han dumpet deg. Anonymkode: 305f4...3f8 1
Gjest Anonymus51 Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Hvis han dumpet pga blod, var det greit at du fikk se hans umodne og sanne jeg med en gang
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 Enda en tråd om denne mannen. Anonymkode: 63e65...3ae
feliek54 Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blødde litt under sex med en jeg datet. Jeg spurte om han likte sexen så sa han: ja men det var rart du blødde. Det var pga rift, jeg fikk også mensen 2 dager senere. Men dumpet likevel ble jeg. Har noen blitt dumpet pga man blødde? Jeg er ikke jomfru. Han hadde 0 problemer med å komme inni meg, men blødde likevel. Skal hos legen neste uke Anonymkode: c6617...a26 Lurer på om du egentlig er en kvinne! men jeg har hat sex med ei med mens, nå var jeg klar over det og det var spesielt men dumpet henne ikke. og hvis det var grunnen så er han kanskje ikke noe å samle på
Bamseklemmer Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blødde litt under sex med en jeg datet. Jeg spurte om han likte sexen så sa han: ja men det var rart du blødde. Det var pga rift, jeg fikk også mensen 2 dager senere. Men dumpet likevel ble jeg. Har noen blitt dumpet pga man blødde? Jeg er ikke jomfru. Han hadde 0 problemer med å komme inni meg, men blødde likevel. Skal hos legen neste uke Anonymkode: c6617...a26 Skal mye til for at pikken lager rift så du blør.. Rift og blødninger kan komme av spiraltråder.. men kommer som regel av neglene til mannen som fingrer deg. Hadde han velstelte runde negler, eller har han spist på neglene sine? Dumpinggrunnlaget synes jeg er latterlig.. men det finnes så mye rare menn der ute, så det er ingenting som forbauser meg lengre😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå