Gå til innhold

Utebursdag uten toalett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer utebursdag for husets 8-åring. Er 16 aktive gutter jeg ikke ønsker å ha inne 😅 Stedet vi har tenkt har ingen toaletter i nærheten…er det innafor? 

Anonymkode: 45176...54a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null problem, de kan tisse ute om det blir krise :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte ikke tanken på at det ikke var doer på de utebursdagene jeg har arrangert.  Unger har uteskole, turdager uten doer så de kan klare seg ute

Anonymkode: 5e902...c20

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet vi var på fjellturer på skolen da jeg var ung, men... jeg kan ikke huske hva man gjorde når man måtte på do?? Måtte man bare aldri på do som barn? 😅

Anonymkode: 76cf9...317

AnonymBruker
Skrevet

Det er for kjipt å ikke kunne gå på do. 

Hadde sønnen dinblitt bedt i bursdag og der ikke var do mulighet på 2 timer hadde du SIKKERT laget tråd om det. 

Anonymkode: 3d764...58f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et par timer bør gå fint, med mindre noen har en medisinsk grunn som gjør at de ikke kan holde seg i det hele tatt. Skriv i invitasjonen at det ikke er do der, så passer foreldrene på at de går før de kommer. 

Anonymkode: 2f794...022

• Liker 2
Skrevet

Hvor er "ute"? Er det et sted hvor det er OK å tisse ute så er det helt uproblematisk - da tisser man vel bare ute? . Er det en park i sentrum av en  by tenker jeg at jeg hadde sjekket ut tilgjengelige toaletter i nærheten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En bursdag på 2 timer går fint uten toalett. 

Anonymkode: f5065...b29

AnonymBruker
Skrevet

Om det er mulighet for å tisse i naturen, er det helt ok. 

Om det er utebursdag som i en offentlig park med masse folk, er det ikke ok. 

Anonymkode: 91e84...cfd

AnonymBruker
Skrevet

Der har ikke vært et problem her. Kan ikke huske at noen har gått på do i en bursdag. 

Anonymkode: 93f67...ee8

AnonymBruker
Skrevet

De fleste turer i skolen varer gjerne lengre enn 2 timer, så det burde jo gå greit med en utebursdag uten toalett da.

Anonymkode: 44999...188

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mne du bør si ifra om at det er ikke er toalett, hvis noen ikke tenker over det. 

Anonymkode: 93f67...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...