Gå til innhold

Jeg fantaserer om en PT på senteret jeg trener på. Skal jeg benytte meg av hans tjenester og kompetanse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller burde jeg la være? Historien min er vel ganske lik andres her inne. Kvinne midt i livet, lever det vanlige standariserte a4-livet. Har en grei mann, men det er ikke noe passion der. Han gjør sånn ca det han skal og er fornøyd med det. Han liker å se tv etter jobb.

Så har det begynt en ny PT der jeg trener, han har vel vært der en liten stund nå og liker å trene når han er der. 

Er det galt av meg å benytte meg av hans tjenester? Jeg tror også at han er en god PT og det hadde vært fint å blitt pushet litt ekstra på trening!

Men ja, jeg fantaserer om han..

Anonymkode: cff4c...7d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det blir bortkastet penger. Du kommer til å føle at han liker deg ekstra godt fordi han er serviceminded og imøtekommende som alle selgere må være også blir du lei seg og skuffa når du finner ut at han ikke er interessert og knuller på fem andre damer 

Anonymkode: c9b71...d14

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville latt være. Både mtp at du er gift og derfor ikke bør nøre oppunder en betatthet utenfor forholdet, men også med tanke på denne PT'en.

Hvordan ville du som kvinne følt det om en mann ba om å bli kunde hos deg og han tenkte på deg på en seksuell måte? 

Jeg ville ikke vært komfortabel i det hele tatt med å bli "brukt" på den måten av noen som fantaserte om meg, selv om de også ville benytte seg av tjenestene jeg tilbød. Jeg er ikke PT, men har vært kampsportinstruktør, og tro meg, det er intenst ubehagelig å føle at man blir sett på På Den Måten når man bare er der for å gjøre en jobb. 

Anonymkode: af312...96a

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde du følt det om noen som fantaserte om deg ålte seg innpå deg på jobb?

Anonymkode: 7f5f1...08c

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

La PTen være i fred. Du kan beundre ham på avstand, men der går grensen

Anonymkode: dce8c...c69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre som sier du bør la dette ligge. Alle kan selvsagt oppleve tiltrekning til andre enn partner og det kan man ikke noe for, men å fore tiltrekningen slik er ikke greit. Da går det over til emosjonell utroskap i mine øyne, iallefall. Det er heller ikke greit ovenfor PT-en å benytte deg av hans tjenester når du har en slik agenda. Dersom han merker at du er tiltrukket av ham setter du ham i en ubehagelig situasjon. Jeg har selv et tilsvarende yrke og har opplevd menn som velger meg som behandler fordi jeg er ung og relativt pen, og det er lett å merke selv de gangene de oppfører seg pent. Det er kjempeubehagelig. 

Anonymkode: 0f1b2...7c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal legge deg etter denne personlige treneren.

Før hver trening bør du være nydusjet og sminket, ha på deg treningsklær som viser de kroppsdelene du er mest stolt av. 

Mannen din er ingenting mer å satse på, han er i ferd med å bli en illeluktende feit sofagris som ikke ser deg og tar deg og dine behov for følelser på alvor. 

Så hadde jeg vært deg så ville jeg bestilt privattimer hos denne personlige treneren og satset fremtiden på han. 

Anonymkode: 6e7b2...f49

AnonymBruker
Skrevet

Å guri

Anonymkode: b5e71...4c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...