AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Som overskriften sier lurer jeg på deres tanker rundt dette. Alle har jo en fortid. Når barnet til samboeren min er ute og leker kan kan plutselig møte 'kjentfolk'. Altså barn av fars tidligere exer. Far har sagt barnet ikke trenger å komme inn i vårt hus, heller ikke barnet hans til dem. Og at han ikke trenger å ha kontakt med mor selv om barna leker sammen ute. De er ute og løper i gatene her og vi bor på et lite sted. Nylig flyttet hit, derfor plutselig kjentfolk. Er det greit at barn er venn med fars exer? Er jeg helt teit som kjenner på et ubehag når fortiden henter oss inn?! Anonymkode: aa0b3...a75
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Selvsagt er det helt greit! Barn skal da ikke nektes å være venner med et annet barn, bare fordi foreldrene ikke lenger er sammen, hallo... Anonymkode: a801e...e58 13 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Hvor mange exer har denne mannen egentlig? En viss sjanse for at du havner i den kategorien også kanskje… Men ja, hvorfor skulle ikke det være greit? Skjønner ikke hvorfor du synes det er ubehagelig. Anonymkode: d2885...2a3 3
Minnus Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 (endret) Altså nå skjønner jeg ikke helt om barnet til samboeren din har hatt disse barna som søsken tidligere. Men uansett, barn må få lov til å leke med de dem ønsker. Om man føler på det så må du legge bort de følelsene. Barna kommer først. Endret 1. juni 2023 av Minnus 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Er jeg helt teit som kjenner på et ubehag når fortiden henter oss inn?! Anonymkode: aa0b3...a75 Helt ærlig, ja. Anonymkode: e7716...c76 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 "Far har sagt barnet ikke trenger å komme inn i vårt hus, heller ikke barnet hans til dem. Og at han ikke trenger å ha kontakt med mor selv om barna leker sammen ute" Både du og far høres ganske teite ut her ja. Er dette tidligere stebarn av far? Stesøsken? Eller bare barna til noen random ungdomskjærester fra 15 år tilbake, der det er moren du misliker på grunn av historikken? Uansett, barna må da få ha sine venner helt uavhengig av farens tidligere sexliv og nykjærestens sjalusi på det. Anonymkode: f64fa...960 8 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #7 Skrevet 1. juni 2023 Hæ?! Det får da være grenser for sjalusi Anonymkode: 60a2b...be6 2
Ulrikke Skrevet 1. juni 2023 #8 Skrevet 1. juni 2023 Det er ikke barnets feil at faren og denne dama valgte å avslutte forholdet. Og det er nettopp det de har gjort, avsluttet det! Hold barna utenfor, la dem være venner, og la dem besøke hverandre! Det får da være måte på hva som skal gå utover ungene!
AprilLudgate Skrevet 1. juni 2023 #9 Skrevet 1. juni 2023 Skal barna måtte ta ansvar for hvem dere har ligget med oppigjennom? 1
Mezzosoprena Skrevet 1. juni 2023 #10 Skrevet 1. juni 2023 Dette har jeg virkelig ALDRI sett på som noe problem!! Man kan da ikke bestemme at barn ikke skal være venner fordi foreldrene en eller annen gang har vært kjærester! Dette hørtes helt sykt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå