AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Jeg har møtt en mann via en datingapp som jeg matcher helt utrolig med på så mange måter, det store minuset er han bor langt unna meg. Vi skriver meldinger og facetimer masse, og selv om avstanden gjør meg usikker så har vi en for bra relasjon nå til at jeg egentlig vil avslutte det. Men jeg vet liksom ikke hvor mye jeg kan stole på det jeg føler om en jeg ikke har møtt. Vi er begge godt voksne og oppegående med litt erfaring i bagasjen. Har noen erfaringer med å starte et forhold på denne måten? Jeg ser at mange her på KG er raske til være negative, så dere som ikke har erfaring trenger ikke svare. Anonymkode: 3d677...0e4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Min første kjæreste var internett kjæreste. Vi var ikke kjærester før vi hadde møttes, men vår hovedkontakt var MSN (back in the days). Var vel og merke 14 år på tidspunktet. Har ingenting negativt å si angående opplevelsen å bli kjent via internett, bortsett fra at som voksen har jeg mye mer behov for nærhet, kos og sex. Så for meg er det uaktuelt å bli forelsket i noen som ikke bor i nærheten av meg nå. Du risikerer selvsagt at han lyver om hvem han er, eller ikke er ærlig på alle områder. Men det er en risiko man tar i kjærligheten, er det ikke? Anonymkode: f329b...e22
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Først og fremst må du finne ut om han faktisk er singel, altså bor alene. Godt voksen kvinne som har erfaring her… mange opptatte menn som vil ha underholdning på si. Er han singel, og tonen er bra, ville jeg fortsatt å se det litt an. Vil du møte han? Så hadde jeg funnet tid og sted. Så merker du om han faktisk er ute etter et forhold, eller bare chat. Anonymkode: fb688...46e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 Dere Facetimer, og det er jo positivt. Det er lett å skriveforelske seg, men levende bilder og lyd, er litt mer utleverende. Likevel anbefaler jeg å koste på et møte snart, før dere vikler dere lengre inn i noe. Anonymkode: 42ee5...e50 1
Blåjojo Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 Jeg hadde kontakt med mannen min på chat/FaceTime i 2-3 mnd før vi møttes fysisk. Men forelsket meg ikke i han før vi møttes. Måtte kjenne på at den kjemien vi følte på var ekte. Vi er også begge voksne og hadde litt avstand da vi møttes.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har møtt en mann via en datingapp som jeg matcher helt utrolig med på så mange måter, det store minuset er han bor langt unna meg. Vi skriver meldinger og facetimer masse, og selv om avstanden gjør meg usikker så har vi en for bra relasjon nå til at jeg egentlig vil avslutte det. Men jeg vet liksom ikke hvor mye jeg kan stole på det jeg føler om en jeg ikke har møtt. Vi er begge godt voksne og oppegående med litt erfaring i bagasjen. Har noen erfaringer med å starte et forhold på denne måten? Jeg ser at mange her på KG er raske til være negative, så dere som ikke har erfaring trenger ikke svare. Anonymkode: 3d677...0e4 Du blir ikke kjent uten å møtes fysisk. Om livet var så lett.. Anonymkode: 6551a...7c0 1
Antiviruset Skrevet 1. juni 2023 #7 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har møtt en mann via en datingapp som jeg matcher helt utrolig med på så mange måter, det store minuset er han bor langt unna meg. Vi skriver meldinger og facetimer masse, og selv om avstanden gjør meg usikker så har vi en for bra relasjon nå til at jeg egentlig vil avslutte det. Men jeg vet liksom ikke hvor mye jeg kan stole på det jeg føler om en jeg ikke har møtt. Vi er begge godt voksne og oppegående med litt erfaring i bagasjen. Har noen erfaringer med å starte et forhold på denne måten? Jeg ser at mange her på KG er raske til være negative, så dere som ikke har erfaring trenger ikke svare. Anonymkode: 3d677...0e4 Hør her da! Du vet jo dette innerst inne! Du kan aldri bli kjent med noen du ikke har truffet og levd sammen med over tid. Det er heller ikke noe forhold og det vet du selv meget godt. Jeg er ikke negativ, jeg forholder meg til fakta her. Du kan aldri bli kjent med noen du aldri har møtt! Alt som skjer over sosiale media eller video kan bare være illusjoner! Det trenger ikke vær slik, men sjansen for at det er slik er veldig stor! Det er derfor man skal holde slik kontakt til et minimum over noen dager og uker, så treffes og bli kjent! Være sammen og se hvordan det fungerer i det praktiske liv. Ellers er faren for at du bygger alt på en illusjon ekstremt stor. Det blir ditt valg, men når du sier " så dere som ikke har erfaringer" trenger ikke å svare. Så sier du jeg vil bare høre det jeg vil høre. Det er helt grunnleggende angående det å treffes på "nettet", begrense dette så mye som mulig, så må dere treffe hverandre og bli kjent for å få avklart hvordan dere passer sammen. Det kan aldri skje over "sosiale media" uansett hvor mye du måtte ønske at det var fakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå