AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Del Skrevet 1. juni 2023 Hei! Jeg prøver å få litt fokus bort på være 100 % perfekt (noe jeg absolutt ikke er eller kommer til å bli, slik som alle mennesker ) , og nå som jeg er singel og ute av et langt forhold har jeg begynt å bli nervøs for å møte andre. Jeg har jo faktisk lyst til å slå meg litt løs og være intim med andre, men tenker veldig på at jeg har strekkmerker på bryster, samt ikke de mest faste lårene. Men er normal, og har en såkalt timeglassfigur, som jeg sier meg fornøyd med. Tenker dere mye på slike ting? Sikkert mange som synes dette er dumt å spørre om, men kanskje får jeg litt sjelefred og kan nyte singellivet og slå meg litt løs Anonymkode: 1145a...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juni 2023 #2 Del Skrevet 1. juni 2023 Menn gir stort sett faen i slikt, tror jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Del Skrevet 1. juni 2023 De ser det ikke engang, med mindre du påpeker det først Anonymkode: e3923...a9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Del Skrevet 1. juni 2023 Nei. Anonymkode: 91fc4...e45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Del Skrevet 1. juni 2023 Tenker du mye på strekkmerker hos menn? Anonymkode: 3da92...e65 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg har aldri tenkt på at menn skulle bry seg om dette og det gjør de heller ikke. Ihvertfall ikke de mennene jeg vil ha. Anonymkode: a4303...c2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 1. juni 2023 #7 Del Skrevet 1. juni 2023 Nja, mannen min påpekte at jeg hadde mye cellulitter (jeg visste ikke jeg hadde det engang), men han giftet seg nå med meg til slutt allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 1. juni 2023 #8 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg er 160 og 60 kg, timeglassfigur og har hatt strekkmerker på brystene siden jeg var 14 for når de først vokste, vokste de såpass fort at huden ikke klarte å holde følge. Jeg har også strekkmerker på lårene fordi jeg på et tidspunkt trente ekstremt mye og la på meg 10 kg i løpet av et skoleår. Huden klarte ikke å holde følge. Ingen har noen gang kommentert kroppen min negativt, det har heller vært meg som har kommet dem i forkjøpet og vist dem strekkmerkene. Cellulitter har jeg masse av på lårene selv om jeg trener mye, har alltid trent mye og spiller idrett i 1. div den dag i dag. Det er genetisk betinget. Hvis noen bryr seg mer om strekkmerkene og/eller cellulittene dine enn personligheten din så er det vell bare å hoppe videre til noen som faktisk er verdt å bruke tiden på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #9 Del Skrevet 1. juni 2023 Min mann visste ikke hva det var en gang, før jeg forklarte det. Han kan fortsatt ikke se det. Han ser alt i svart hvitt. Pen eller stygg. Tjukk eller tynn. Høy eller lav. Sulten ikke sulten. Rød er rød. "Hva faen er vinrød liksom?" Anonymkode: dc98a...898 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #10 Del Skrevet 1. juni 2023 Veggdyret skrev (5 minutter siden): Nja, mannen min påpekte at jeg hadde mye cellulitter (jeg visste ikke jeg hadde det engang), men han giftet seg nå med meg til slutt allikevel... Sånne mannfolk er heldigvis i mindretall. Håper han er ferdig med den emosjonelle mishandlingen? Anonymkode: dc98a...898 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 1. juni 2023 #11 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tenker dere mye på slike ting? Jeg kan med hånden på hjerte og med 47 års erfaring i å høvle over damer ved enhver mulighet, si at jeg aldri har har brukt to hjerneceller til å tenke på verken strekkmerker eller cellulitter. Jeg viste ikke engang hva cellulitter var før jeg nærmet meg 40, først da koblet jeg navnet til huden. Disse tingene kan være interessant hvis du kun skal sees på. Hvis du er en eller annen trofe som skal vise fram hvor vellykket mannen er. Men hvis du skal bli lykkelig , må du finne noen som ønsker bruke deg til noe du liker å bli brukt til, og de verdsetter helt andre ting. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #12 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sånne mannfolk er heldigvis i mindretall. Håper han er ferdig med den emosjonelle mishandlingen? Anonymkode: dc98a...898 Er vel ikke verre enn når kona peker på grå hår eller viker på mannen. Ikke at jeg mener det er greit å påpeke andres utseende i det hele tatt, men opplever oftere at damer peker på mine grå hår, høye vike, rynker eller hva det måtte være og synes det er helt greit. Men nei. Vi henger oss ikke opp i celulitter eller andre kroppslige normaliteter. Anonymkode: 24026...095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #13 Del Skrevet 1. juni 2023 Du bør gå en tur på en familiestrand, der er det mange par, av alle slag. Da kan du se at damer er sjelden singel, så de har nok mer å tilby en mann enn slike ting du tenker på. Anonymkode: e914b...70b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #14 Del Skrevet 1. juni 2023 Det er vel akkurat like uviktig som høyde og kroppsbygning er for kvinner Anonymkode: af9a0...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #15 Del Skrevet 1. juni 2023 Det er totalt uinteressant for menn generelt,virker det som. For meg,iallfall. Anonymkode: 60f79...8bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #16 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg er dame og det har aldri engang streifet tankene mine at en mann skulle tenke over cellulittene og strekkmerkene mine. Alle har det, så det ville blitt like merkelig som at noen skulle tenke over neseborene mine eller innsiden av albuen min. Anonymkode: 1a8ca...e5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 1. juni 2023 #17 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg forelsker meg i personen, ikke utseendet. Det er helt vill variasjon i utseendet på de jeg har forelsket meg i. Jeg legger selvsagt merke til cellulitter, strekkmerker og slikt, men attributerer det ikke til følelsene for personen. Jeg er dessuten fullt ut klar over at jeg selv ikke ligner George Clooney, og liker selv å bli likt for hvem jeg er og ikke kun hvordan jeg ser ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #18 Del Skrevet 1. juni 2023 Vet du hva det mest sexy som finnes er? Uavhengighet og selvtillit. Jeg synes det høres ut som om du ser ganske lik ut som meg. Jeg har, heldig nok, alltid hatt god selvtillit. Ikke at jeg tror jeg er Guds gave til menn, men jeg synes jeg ser bra nok ut, at jeg fortjener å ha det bra, og jeg har ganske høy sexlyst. Jeg har draget fremdeles, godt oppi førtiårene. Og jeg har altså aldri hørt noe om de cellulittene Anonymkode: 59556...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #19 Del Skrevet 1. juni 2023 De fleste menn har også strekkmerker 🤗 Anonymkode: 903d8...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #20 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel ikke verre enn når kona peker på grå hår eller viker på mannen. Ikke at jeg mener det er greit å påpeke andres utseende i det hele tatt, men opplever oftere at damer peker på mine grå hår, høye vike, rynker eller hva det måtte være og synes det er helt greit. Men nei. Vi henger oss ikke opp i celulitter eller andre kroppslige normaliteter. Anonymkode: 24026...095 Ikke greit at damer påpeker dette, nei. Dette fører til skam for egen kropp. Det er emosjonell mishandling uansett om det er kvinner eller menn som gjør dette. Går begge veier. Anonymkode: dc98a...898 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå