Gå til innhold

De fineste damene på Tinder er så gørr kjedelige!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så å si alle profilene jeg har kommet over på Tinder av damer som etter mitt syn rangerer helt i toppskiktet utseendemessig har så sinnsykt kjedelige profiler!

Enten skriver de ingenting eller så skriver de ting som: «Livet mitt er jobb og trening, men har det gøy i helgene» eller «more than a pretty face and bangin' body».

Også spiller de selvsagt alltid på utseende, med Instagram-profilen koblet opp og gjerne profilnavn i teksten.

Har ikke vært på date med noen av disse, men de virker jo helt endimensjonale. Kvinner som bare har flytt på utseendet sitt og aldri behøvd å gjøre seg interessante mht. intellektuelt eller personlighet. Ingen er interessert i kunst, kultur, musikk, litteratur, politikk.

Er de virkelig sånn i virkeligheten, eller er det bare sånn de fremstiller seg på Tinder?

Anonymkode: 951ec...27b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke poenget med innlegget. Greit du synes de er pene å se på, men tror du slike glatte photoshoppede dukker, er ute etter noe som helst annet enn å booste seg selv, og ig-profilen sin?  Hva med bare å ignorere?  

Anonymkode: 0fe85...e70

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tja, du ignorerte jo ikke denne tråden, så …

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt blir pene jenter former av at de er pene. De får jo alt gratis i livet, og blir deretter

Anonymkode: 1a52e...765

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sa personen som sutrer på KG av alle steder. 

Anonymkode: ef3fc...2b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Begynn å sveipe på stygge damer da 

Anonymkode: 88525...699

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer. Du har oppdaget at bimboer eksisterer. 

Anonymkode: 30653...665

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette skrivet av ei bitter og sjalu dame?

Anonymkode: 33a44...6bc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Gjerne masse treningsbilder med rompa i fokus og med tekster som " søker noe seriøst!"......😅🤦

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er en myte at det er så mange kvinner som er "bitre og sjalu" på sine vakrere medsøstre. En myte som er konstruert av menn som er veldig overflatiske og kun går etter utseende, men ikke vil innrømme det.

Anonymkode: f93c5...4eb

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Begynn å sveipe på stygge damer da 

Anonymkode: 88525...699

Er du fargeblind? Nyanser er en fin ting.

Disse går rett venstre.

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei! Mann, 40.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Disse går rett venstre.

Nei! Mann, 40.

Yeah right…

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Disse går rett venstre.

Nei! Mann, 40.

Tar det som en kompliment.

Takk!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Yeah right…

Tar det som en kompliment.

Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Pene damer trenger! Ikke bruke mye tid på profiltekst. De drar menn på utseendet alene og er selvfølgelig klar over det. Det er heller ingen vits for dem å bruke tid på å presentere personligheten sin, for samme hvor smart og interresant de er så snakker de til døve ører, da menn fortsatt velger dem for utseendet. De er nødt å basere seg på å luke ut 99 prosent menn gjennom dialog og møter uansett og trenger tiden de sparer på vinnende profiltekst til det. 

Anonymkode: 25c12...70d

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Pene damer trenger! Ikke bruke mye tid på profiltekst. De drar menn på utseendet alene og er selvfølgelig klar over det. Det er heller ingen vits for dem å bruke tid på å presentere personligheten sin, for samme hvor smart og interresant de er så snakker de til døve ører, da menn fortsatt velger dem for utseendet. De er nødt å basere seg på å luke ut 99 prosent menn gjennom dialog og møter uansett og trenger tiden de sparer på vinnende profiltekst til det. 

Dette tror jeg ikke på.

Men hvis de bruker så lang tid på å skrive en profiltekst med litt dybde at det oppleves som en tidstyv, så er de ikke særlig oppegående.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De trenger ikke bruke så masse effort da. De vet de er best.

Anonymkode: 8684e...f8a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette tror jeg ikke på.

Men hvis de bruker så lang tid på å skrive en profiltekst med litt dybde at det oppleves som en tidstyv, så er de ikke særlig oppegående.

Men hvorfor skal de det? For å date deg? Du og er jo bare interessert i dem fordi de er pen. Du er bare enda mer storforlangende en menn flest. Hva har du selv å tilby kvinner? Er du så himla interessant? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så å si alle profilene jeg har kommet over på Tinder av damer som etter mitt syn rangerer helt i toppskiktet utseendemessig har så sinnsykt kjedelige profiler!

Enten skriver de ingenting eller så skriver de ting som: «Livet mitt er jobb og trening, men har det gøy i helgene» eller «more than a pretty face and bangin' body».

Også spiller de selvsagt alltid på utseende, med Instagram-profilen koblet opp og gjerne profilnavn i teksten.

Har ikke vært på date med noen av disse, men de virker jo helt endimensjonale. Kvinner som bare har flytt på utseendet sitt og aldri behøvd å gjøre seg interessante mht. intellektuelt eller personlighet. Ingen er interessert i kunst, kultur, musikk, litteratur, politikk.

Er de virkelig sånn i virkeligheten, eller er det bare sånn de fremstiller seg på Tinder?

Sånn er det når man går utelukkende etter utseendet. De fleste som doller seg opp, bruker filter og lignende, er svært lite interessante som personer. 

Anonymkode: a5477...e1e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en myte at det er så mange kvinner som er "bitre og sjalu" på sine vakrere medsøstre. En myte som er konstruert av menn som er veldig overflatiske og kun går etter utseende, men ikke vil innrømme det.

Anonymkode: f93c5...4eb

Hilsen bitter kvinne

Anonymkode: 1a52e...765

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...