AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Skrevet 1. juni 2023 Har hatt naboen min en stund , i begynnelsen var jeg hyggelig men det er et veldig innpåtrengende menneske, så satt sjelden ute å unngikk de får alt i verden. Men så eksploderte denne naboen pga jeg spurte om h*n kunne flytte noe, jeg spurte hyggelig så det ikke ble ødelagt. (De fleste ville nok latt være men jeg gjorde det får å være snill) jeg er veldig rolig å snakker fint med folk , har aldri opplevd lignende reaksjon før. Fikk lang forvridd melding som dette menneske sa en ting men på samme tid motsatt😵💫 Men fra da gadd jeg ikke hilse mer å overser h*n får jeg gidder ikke bli behandlet sånn.. en mnd senere får jeg en lang forvridd melding igjen om hvorfor det er så dårlig tone å der jeg nærmest blir fortalt at jeg må si hei når jeg går forbi 😅 så også ut på måten h*n skriver at vi hadde vært venner 🙈 jeg kjenner ikke folkene , husker ikke hva de heter engang 🙈 så får jeg en til lang melding mange mnd etterpå om hvor slem jeg er å har vært etter en ny eksplosjon om at dekkene mine lå sånn 1,5-2m fra døra mi i Hagen å Hagen er sikkert 15m. De var der noen timer(felles hage, de var tunge ) fikk beskjed om at mennesket kunne bli sur , syns det virker ut som noen prøver å true meg 😂 er jeg seriøst slem som ikke orker dette tullete meldinger å sure mennesker ? Anonymkode: df365...569
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Det er jo helt fantastisk at du føler du trenger å spørre om dette? Nei, du er ikke slem, men muligens ikke så smart som lurer på det. 😜 Naboen din har åpenbart store psykiske problemer, og du får forholde deg til ham/henne som en tikkende bombe fremover. Unngå de mest mulig. Anonymkode: ff66d...403
sommerkroppen Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Nei du er ikke slem. Neste gang svarer du bare at du ikke ønsker å ha noen dårlig tone med dem, men at du ser ut ifra mengden av meldinger du har fått fra dem, at det er best å ikke ha så mye med hverandre å gjøre. Man kan si hei når man møtes, men ellers må det være greit å la hverandre i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå