AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Beklager , har dyskalkuli og jeg tror jeg gjør dette mer komplisert enn det trenger å være. Jeg har arbeidsavklaringspenger fra Nav frem til mai 2025. For å få foreldrepenger av disse «Du har hatt inntekt minst 6 av de 10 siste månedene. Som inntekt regnes også enkelte utbetalinger fra Nav» …betyr det at jeg senest kan føde i august/september 2025 for å ikke stå uten grunnlag til foreldrepenger? Anonymkode: b1c14...db7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Husk å legge inn en buffer. Kjipt å gå glipp av penger fordi barnet ble født en uke for tidlig! Anonymkode: dccba...732
_popcorn_ Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Ryddet for brukerdebatt og avsporinger, og svar til dette. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 Er jo bare å ta mai + 4 måneder. Anonymkode: d9e21...793
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 Så du har problemer med både tall og helse, men planlegger å få barn opp i dette. Det er langt fra optimale forhold for å si det mildt. Hva med å først få en avklaring på helsen din? Ja, det er ikke det du spør om, men du ber om vanskeligheter ved å gå den veien. Anonymkode: dea65...db7 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #7 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du har problemer med både tall og helse, men planlegger å få barn opp i dette. Det er langt fra optimale forhold for å si det mildt. Hva med å først få en avklaring på helsen din? Ja, det er ikke det du spør om, men du ber om vanskeligheter ved å gå den veien. Anonymkode: dea65...db7 Som du ser har tråden allerede blitt ryddet for brukerdebatt en gang, men du tenkte kanskje det var greit å komme med ikke-relevante kommentarer allikevel? Jeg skrev før tråden ble ryddet at jeg har fått innvilget omskolering hos Nav etter en arbeidsulykke - jeg er så godt som frisk og får Aap til jeg er ferdig utdannet. At jeg har dyskalkuli er en annen sak, mener du at man da er uegnet som forelder? Ts Anonymkode: b1c14...db7 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #8 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er jo bare å ta mai + 4 måneder. Anonymkode: d9e21...793 Takk! Det var det jeg trodde, men jeg har lest det så mange ganger at jeg gjorde det veldig komplisert for meg selv, i kombinasjon med ulik informasjon hos Nav.no 🥱 Anonymkode: b1c14...db7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå