Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Viste ikke helt hvilken kategori dette gikk under men Odd Fellow ordenen kvinnegruppen hvordan bli medlem ? Har lest på siden men ikke så lett og finne noen som er medlem 🤔står ikke mye på Instagram heller 

Jente på 25 😅

Anonymkode: 3235f...c53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man blir invitert til å bli medlem. Det går likevel an å ta kontakt og fortelle at man ønsker å bli med.

Anonymkode: 4e25e...c4f

AnonymBruker
Skrevet

Vet noen om det er mange jenter på min alder der? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vet noen om det er mange jenter på min alder der? 

Min mor har akkurat blitt tatt inn. Det er sikkert forskjell på de ulike losjene, men der mamma har blitt medlem, er hun av de yngste. Hun har passert 60.

Anonymkode: 0d72c...508

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du vil det? Det er en klubb for damer på 60-70+. 

Anonymkode: 85ac0...545

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan jeg spørre hvorfor du vil det? Det er en klubb for damer på 60-70+. 

Anonymkode: 85ac0...545

Ikke alle steder. Jeg er ikke medlem, men en god venninne er det. Der jobber de aktivt for å verve yngre, fordi de vil ha med kvinner i alle aldre, nettopp fordi de ikke vil være en "klubb for gamle damer".

Anonymkode: a730f...70c

AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg vet ikke hvilken alder de er i står bare at man må være 21😊 og er altid koselig med nye venner i samme klubb vis man har flere interesser sammen 

AnonymBruker
Skrevet

Vis det er noen kvinner der i 20 åra -40 åra så kan de gjerne ta kontakt 😊har uansett lyst og vite mer

AnonymBruker
Skrevet

Er det en veldedighetsklubb?

Anonymkode: c3c55...913

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vis det er noen kvinner der i 20 åra -40 åra så kan de gjerne ta kontakt 😊har uansett lyst og vite mer

Jeg ble invitert inn da jeg var 25. Hjelper ikke å spørre om noe da hemmeligholdet er strengt. Jeg valgte å ikke gå inn i det. Ser for meg at spenningen er større av å være uvitende enn å faktisk være medlem😅

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (1 minutt siden):

Jeg ble invitert inn da jeg var 25. Hjelper ikke å spørre om noe da hemmeligholdet er strengt. Jeg valgte å ikke gå inn i det. Ser for meg at spenningen er større av å være uvitende enn å faktisk være medlem😅

Hvorfor ville du ikke bli medlem?😊

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (5 minutter siden):

Min mor var aktiv i flere tiår, vi ble stadig invitert på ulike venneaftener. Mange seremonier, men ingen mystikk eller hemmelighold. Det er ikke frimurerlosjen.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes andre kvinnenettverk som man kan melde seg inn i på eget initiativ. Husker ikke navnet på den nå men en venn av meg er med og jeg har vert på fest med henne og hennes venner derfra og det var full åpenhet om hva de drev med.

Anonymkode: 4b0ef...c67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min mor var aktiv i flere tiår, vi ble stadig invitert på ulike venneaftener. Mange seremonier, men ingen mystikk eller hemmelighold. Det er ikke frimurerlosjen.

Koselig 😊

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kan vel ikke være medlem av Frimurerlosjen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det finnes andre kvinnenettverk som man kan melde seg inn i på eget initiativ. Husker ikke navnet på den nå men en venn av meg er med og jeg har vert på fest med henne og hennes venner derfra og det var full åpenhet om hva de drev med.

Anonymkode: 4b0ef...c67

Gjerne nevne navnene når du husker😁

AnonymBruker
Skrevet

Er Maria ordenen bra?😊

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen unge i maria ordenen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...