Gå til innhold

Kjøre i Oslofjordtunnelen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du å kjøre i Oslofjordtunnellen? Siden den har vært så mye stengt opp gjennom årene.

Anonymkode: 8b3d3...6df

AnonymBruker
Skrevet

Like gøy som alle andre tunneller. Det er en vei som får meg dit jeg skal.

Anonymkode: 1f75f...90e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er noen vanvittig merkelige innlegg her av og til. 

Anonymkode: 282a9...8b0

• Liker 7
  • Hjerte 1
Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er noen vanvittig merkelige innlegg her av og til. 

Anonymkode: 282a9...8b0

🤣🤣 ja, folk kjeder seg vel og trenger oppmerksomhet tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, veldig rart spørsmål. Det er en tunnel? Som går under fjorden? Som svært mange andre tuneller? Det er ikke akkurat noe spennende eller gøy med det. 

Har ingen problemer med å kjøre i oslofjordtunnelen, den er stengt fra en tid til annen, men det er også Ellingsøytunnelen utenfor Ålesund for å ta ett annet eksempel. 

Anonymkode: 3cd57...3f6

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjører den de gangene det er mest praktisk.

Det HAR vært mye driftsstans i Oslofjordtunellen og flere svært alvorlige branner som raskt kunne gitt tap av menneskeliv.

Det er ingen grunn til å latterliggjøre spørsmålet.

Skrevet

Har bare kjørt den 2-3 ganger. Alltid jeg som må kjøre gjennom den, samboer tør ikke (av en eller annen grunn) 😊 

Synes den er helt grei å kjøre gjennom. Og litt fascinerende, siden den er undersjøisk 😁 Men jeg hadde nok ikke orket å kjøre den daglig, med tanke på at det ofte er noe tull der. 

Skrevet

Kjører der stadig vekk, tenker ikke noe over det...er veldig grei å kjøre gjennom, og  har varsling på fra vegvesen.no om det er stengt etc.

AnonymBruker
Skrevet

Uff fått pusteproblemer i den tunnelen. Hater den. 

Anonymkode: 8fb88...f20

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (3 timer siden):

Har bare kjørt den 2-3 ganger. Alltid jeg som må kjøre gjennom den, samboer tør ikke (av en eller annen grunn) 😊 

Synes den er helt grei å kjøre gjennom. Og litt fascinerende, siden den er undersjøisk 😁 Men jeg hadde nok ikke orket å kjøre den daglig, med tanke på at det ofte er noe tull der. 

Er du mann?

Skrevet

Tunnellen er grei nok. De stusslige veiene på Drammenssiden er langt mer irriterende. 

Skrevet
Archer skrev (2 timer siden):

Er du mann?

Nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2023 den 22.51):

Liker du å kjøre i Oslofjordtunnellen? Siden den har vært så mye stengt opp gjennom årene.

Anonymkode: 8b3d3...6df

Jeg kjører der når jeg trenger det, og vet vel knapt at det Oslofjordtunnelen jeg kjører gjennom. Stengt eller ikke, hvis den er åpen når jeg kjører der er det da bare fint. 

For et merkelig innlegg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...