AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Mener jeg har lest noe sånt her inne en gang. Det finnes en type bind for menn på apoteket. Brukes vel mest av de som sliter med «skvetting» pga. prostata-problemer. Men også pga. precum? Synes faktisk tanken på dette er litt sexy 🙈 Anonymkode: 8c15b...4fe
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #2 Skrevet 31. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Mener jeg har lest noe sånt her inne en gang. Det finnes en type bind for menn på apoteket. Brukes vel mest av de som sliter med «skvetting» pga. prostata-problemer. Men også pga. precum? Synes faktisk tanken på dette er litt sexy 🙈 Anonymkode: 8c15b...4fe Man skal jo være ganske opphisset før det kommer precum, og når det først kommer er det i såpass små monn at jeg tviler på at det finnes menn som bruker bind for å unngå at det kommer i undertøyet.. Jeg kan selvsagt ta feil. Anonymkode: 312a3...35a 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #3 Skrevet 31. mai 2023 Det høres mer ut som et medisinsk spesialtilfelle enn hva som kan kategoriseres som både vanlig, uvanlig eller sjeldent. Precum er jo typisk bare en liten dråpe eller noe sånt... en smaksprøve, ikke hele hovedretten 😛 Men det kan eventuelt være problemer med urin ... ? Anonymkode: 9f181...685 1
Tomas77 Skrevet 31. mai 2023 #4 Skrevet 31. mai 2023 Da tror jeg du i så fall må treffe noen som har dette som fetisj. De finnes sikkert, det er ikke det objekt som det ikke finnes en eller annen som tenner på. 1
Bamseklemmer Skrevet 31. mai 2023 #5 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man skal jo være ganske opphisset før det kommer precum, og når det først kommer er det i såpass små monn at jeg tviler på at det finnes menn som bruker bind for å unngå at det kommer i undertøyet.. Jeg kan selvsagt ta feil. Anonymkode: 312a3...35a Ja du tar litt feil, men jeg skal ikke klandre deg pga det.. for jeg føler meg er litt unormal🙈 (sitat slutt) Jeg har ereksjon sjelden mindre enn 20 ganger/dag, og ereksjonen varer mere enn 5 minutter/gang. Og jeg får ereksjon veldig lett, og ofte kommer ereksjonen ut av det blå. Jeg har trent mye på knipeøvelser de siste 7 årene, at det skjer også litt automatisk at jeg får ereksjon. Noe som også resulterer til mye onani, men det er jo ingen ulempe. Det som er bakdelen med dette, er at det kommer store mengder precum for hvergang. Så produksjon av precum øker av mange ereksjoner daglig. Men i mitt tilfelle har jeg løst dette med nedbrytbar tørkepapir og et strikk. Så kan jeg skylle det ned i wc, og skifte papir etterpå. Jeg har kun fleipet med tanken på Tena Lady, men aldri vært i tankene å bruke det. Jeg synes det er lite manndig rett og slett, og langt ifra sexy.. selv om det er bare jeg som ser det😅 De eneste fordelene er at jeg tenner superlett og har plenty glidemiddel under blow og sex. Og jeg vet jo at det er en god del kvinner, som elsker å slurpe i seg den hærlige, blanke og smaksfulle lystdråpene. Og jeg slurper mer enn gjerne i meg fra musa.. stort sett samme smakene på oss begge🥰 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Skrevet 1. juni 2023 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Ja du tar litt feil, men jeg skal ikke klandre deg pga det.. for jeg føler meg er litt unormal🙈 (sitat slutt) Jeg har ereksjon sjelden mindre enn 20 ganger/dag, og ereksjonen varer mere enn 5 minutter/gang. Og jeg får ereksjon veldig lett, og ofte kommer ereksjonen ut av det blå. Jeg har trent mye på knipeøvelser de siste 7 årene, at det skjer også litt automatisk at jeg får ereksjon. Noe som også resulterer til mye onani, men det er jo ingen ulempe. Det som er bakdelen med dette, er at det kommer store mengder precum for hvergang. Så produksjon av precum øker av mange ereksjoner daglig. Men i mitt tilfelle har jeg løst dette med nedbrytbar tørkepapir og et strikk. Så kan jeg skylle det ned i wc, og skifte papir etterpå. Jeg har kun fleipet med tanken på Tena Lady, men aldri vært i tankene å bruke det. Jeg synes det er lite manndig rett og slett, og langt ifra sexy.. selv om det er bare jeg som ser det😅 De eneste fordelene er at jeg tenner superlett og har plenty glidemiddel under blow og sex. Og jeg vet jo at det er en god del kvinner, som elsker å slurpe i seg den hærlige, blanke og smaksfulle lystdråpene. Og jeg slurper mer enn gjerne i meg fra musa.. stort sett samme smakene på oss begge🥰 Det finnes også Tena for menn. Men brukes sikkert kun av de med prostata-plager med urin. Er du i forhold? Spør utelukkende pga. det virker som du er opptatt av et aktivt sexliv 🤗 Anonymkode: 8c15b...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #7 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): . Precum er jo typisk bare en liten dråpe eller noe sånt... en smaksprøve, ikke hele hovedretten 😛 Jeg visste ikke at slike bind fantes, men det har vært perioder av livet, hvor jeg kunne hatt nytte av det. Det er typisk å bli litt kåtere, hvis det er noe på gang, via meldinger eller flørt. Da blir det ikke bare én dråpe, men mange i løpet av en hel dag. Underbuksa blir til slutt ganske flekkete. Jeg trenger ikke å ha ereksjon heller. Det er nok at fantasien flyr. Anonymkode: 8b0cb...e14
feliek54 Skrevet 1. juni 2023 #8 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mener jeg har lest noe sånt her inne en gang. Det finnes en type bind for menn på apoteket. Brukes vel mest av de som sliter med «skvetting» pga. prostata-problemer. Men også pga. precum? Synes faktisk tanken på dette er litt sexy 🙈 Anonymkode: 8c15b...4fe Precum, eller forsats (pre-ejakulasjonsvæske) som den også kalles, er en smørende væske som frigis fra penis under seksuell opphisselse. Den kommer fra Cowpers kjertel og Littre-kjertlene, som henger sammen med urinrøret. Disse kjertlene frigjør en alkalisk væske som består av slim og enzymer
Bamseklemmer Skrevet 1. juni 2023 #9 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det finnes også Tena for menn. Men brukes sikkert kun av de med prostata-plager med urin. Er du i forhold? Spør utelukkende pga. det virker som du er opptatt av et aktivt sexliv 🤗 Anonymkode: 8c15b...4fe Mest sannsynlig de som bruker Tena Lady ja.. jeg er ikke så gammel enda😝 Singel ja.. har vel vært det i snart 3 år.. Men jeg trives egentlig best nå, friheten av å nyte dem som vil.. Ja jeg er meget nysgjerrig og elsker å utforske ting som kan maksimere sexen.. Er du også det siden du spør?🤭
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #10 Skrevet 1. juni 2023 Mengde precum variere veldig fra mann til mann etter min erfaring. Er ei av de som elsker å slikke det i meg og synes det er skikkelig sexy, så er en ting jeg legger merke til. Men ennå ikke vært borti at noen menn har brukt bind pga. det, selv om noen faktisk kunne hatt god nytte av det. Tenker at Tena Men hadde vært helt perfekt til formålet. Anonymkode: b4403...58c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #11 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Mengde precum variere veldig fra mann til mann etter min erfaring. Er ei av de som elsker å slikke det i meg og synes det er skikkelig sexy, så er en ting jeg legger merke til. Men ennå ikke vært borti at noen menn har brukt bind pga. det, selv om noen faktisk kunne hatt god nytte av det. Tenker at Tena Men hadde vært helt perfekt til formålet. Anonymkode: b4403...58c Jeg tenner på tanken på at menn bruker det. Vet ikke hvorfor 🙈 Anonymkode: 8c15b...4fe
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #12 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenner på tanken på at menn bruker det. Vet ikke hvorfor 🙈 Anonymkode: 8c15b...4fe Ikke unormalt å tenne på noe uten at man vet hvorfor. Men at det er uvanlig kan jo være en grunn. Anonymkode: b4403...58c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #13 Skrevet 2. juni 2023 Kan være praktisk om man har tights eller noe der det er veldig synlig om man blir våt. Eller bare må slippe en liten skvett når man er skikkelig tissetrengt. Anonymkode: 42825...e3d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #14 Skrevet 2. juni 2023 Kunne trengt det i line yngre dager, konstant kåt og produserte myyye precum. Anonymkode: c2a82...4f8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #15 Skrevet 2. juni 2023 Prøver du å vinkle det slik sånn at jeg skal betale for bindet ditt? Anonymkode: 9fea5...afb
Gjest Warrior Skrevet 2. juni 2023 #16 Skrevet 2. juni 2023 Hvorfor bruke bind? Det er jo bare sperm. Men helt sikkert noen som bruker for det også. Folk får da gå med hva de vil
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #17 Skrevet 2. juni 2023 Det har jeg aldri hørt om, det må være ett medisinsk tilfelle Hvis boxeren min blir våt av precum, så må dama ha teaset meg enormt, sist var det når jeg ga dama full kroppsmassasje en times tid, når hun kom til slutt, så var jeg så klar at jeg holdt på å sprekke, og var ganske våt, men langt ifra så mye at jeg hadde trengt bind Anonymkode: bc9b9...6f9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #18 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prøver du å vinkle det slik sånn at jeg skal betale for bindet ditt? Anonymkode: 9fea5...afb Ulempen er at Tena for menn sikkert er dyrt. Anonymkode: 8c15b...4fe
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #19 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ulempen er at Tena for menn sikkert er dyrt. Anonymkode: 8c15b...4fe Tena for men er sikkert dyrt, men ikke på langt nå dyrt som damer....Damer MÅ jo ha bind 🙃 Anonymkode: 88689...501
StanTheMan Skrevet 2. juni 2023 #20 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan være praktisk om man har tights eller noe der det er veldig synlig om man blir våt. Eller bare må slippe en liten skvett når man er skikkelig tissetrengt. Anonymkode: 42825...e3d 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå