Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heii! 
Jeg skal starte i fjerde klasse på siving til høsten! Jeg trives og alt, men veldig usikker på om jeg kommer til å trives i yrket… 

Har alltid hatt en drøm om medisin, men føler det er litt sent nå…? Er 25 og tenker jeg må gjøre ferdig masteren nå som jeg har kommet så langt og ikke har så mye mer studielån å gå på… Men det blir jo for dumt å holde på her også begynne på medisin rett etter?

Noen råd? Er det sånn at jeg bare romantiserer legedrømmen? Er legeyrket så bra som folk skal ha det til? 

Anonymkode: 76b13...a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er fortsatt ung. Bytt om du angrer. Men ville anbefalt deg å snakke med noen som jobber med det du bytter til, så du er litt sikrere i valget ditt denne gangen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville fullført og søkt meg på medisin etterpå (enten rett etter eller etter å ha jobbet litt). Det er mange leger som sliter med utbrenthet, så du er lur hvis du har en get away plan når du eventuelt tar fatt på yrkeslivet etter medisinstudiet.

Anonymkode: 909c4...edc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok fullført og forsøkt å jobbe litt. Det er vanskelig å vite om man trives eller ikke. Dersom du ikke trives er det ingenting i veien i å søke seg inn på medisin

Anonymkode: 8ccc8...293

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fullfør og forsøk å jobbe litt. Så får du sjekka ut hvordan det er, om du ikke liker det kan du jo bare søke deg inn på medisin da. Dog vil du trolig ha langt bedre vilkår som siving, men spørs jo helt hvordan du liker å jobbe. 

Anonymkode: 30755...c46

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...