AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Noen som vet hvilken butikk som selger? Vet meny hadde bare frem til 17. mai 😕 Anonymkode: 1b0c3...26c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Jacobs på Holtet, Oslo Takk @Frøkenfryden, men bor i Midt- Norge 🙃 Anonymkode: 1b0c3...26c
Amossa Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Akkurat nå har de fleste matvarebutikkene stemorsplanter. Du får dem i alle farger, og de gjør seg godt både på kaker, desserter og på salater. Etterpå bruk kan du plante dem i jord og sette ut. De blomstrer villig vekk til langt ut på høsten om du er flink til å klippe vekk avblomstrede blomster.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Skrevet 2. juni 2023 Amossa skrev (3 timer siden): Akkurat nå har de fleste matvarebutikkene stemorsplanter. Du får dem i alle farger, og de gjør seg godt både på kaker, desserter og på salater. Etterpå bruk kan du plante dem i jord og sette ut. De blomstrer villig vekk til langt ut på høsten om du er flink til å klippe vekk avblomstrede blomster. Matbutikker gir ingen garanti for at plantene ikke er sprøytet, derfor anbefales ikke disse. Anonymkode: 1b0c3...26c 2
Amossa Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Matbutikker gir ingen garanti for at plantene ikke er sprøytet, derfor anbefales ikke disse. Anonymkode: 1b0c3...26c Det har jeg ikke tenkt på. Selv har jeg stemor i blomsterbedene som frøer seg selv hvert år. Opprinnelig kjøpte jeg dem på Rema. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #8 Skrevet 5. juni 2023 Jeg har kjøpt det på vanlig hagesenter. Blomst med masse små rosa blomster. Merket økologisk og spiselig, stod i nærheten av tomatplanter. Ta en tur på hagesenter og sjekk. Anonymkode: da2cd...5f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå