Gå til innhold

Spiselige blomster

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvilken butikk som selger? Vet meny hadde bare frem til 17. mai 😕

Anonymkode: 1b0c3...26c

Skrevet

Jacobs på Holtet, Oslo

AnonymBruker
Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 timer siden):

Jacobs på Holtet, Oslo

Takk @Frøkenfryden, men bor i Midt- Norge 🙃

Skrevet

Hva med å høre med et hagesenter?

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå har de fleste matvarebutikkene stemorsplanter.  Du får dem i alle farger, og de gjør seg godt både på kaker, desserter og på salater.  Etterpå bruk kan du plante dem i jord og sette ut.  De blomstrer villig vekk til langt ut på høsten om du er flink til å klippe vekk avblomstrede blomster.  

AnonymBruker
Skrevet
Amossa skrev (3 timer siden):

Akkurat nå har de fleste matvarebutikkene stemorsplanter.  Du får dem i alle farger, og de gjør seg godt både på kaker, desserter og på salater.  Etterpå bruk kan du plante dem i jord og sette ut.  De blomstrer villig vekk til langt ut på høsten om du er flink til å klippe vekk avblomstrede blomster.  

Matbutikker gir ingen garanti for at plantene ikke er sprøytet, derfor anbefales ikke disse. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Matbutikker gir ingen garanti for at plantene ikke er sprøytet, derfor anbefales ikke disse. 

Det har jeg ikke tenkt på.  Selv har jeg stemor i blomsterbedene som frøer seg selv hvert år.  Opprinnelig kjøpte jeg dem på Rema.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt det på vanlig hagesenter. Blomst med masse små rosa blomster. Merket økologisk og spiselig, stod i nærheten av tomatplanter. Ta en tur på hagesenter og sjekk. 

Anonymkode: da2cd...5f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...