Gå til innhold

Han "puster meg inn og ut", når vi har sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg får til å forklarer det helt. 

Men, jeg prøver. 

Når vi har sex i det siste så har vi perioder iløpet av akten, hvor vi har sluttet og kysse men, leppene våre er fremdeles sammen, og vi puster hverandre inn og ut. 

Når jeg har hatt intim sex ellers har jeg vært vandt med en dyp øyekontakt. Vi har øyekontakt også, men kanskje ikke slik som jeg er vandt til, under intimsex. (Han er gjenerelt litt var på øyekontakt ellers også). 

Så jeg lurer på om denne puste greia, er hans måte og ha intim sex på. Hva tenker dere ? 

Anonymkode: 4b421...c3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har og gjort det eller lignende. Kan vær at det gir han noe ekstra. 
Regner med at du og synes der er ok da.

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke megadigg (eller helsebringende) å dra inn så mye brukt CO?

Anonymkode: 6265e...f04

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud.

Anonymkode: 78c87...1c7

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han vil se hvem av dere som besvimer av oksygenmangel først?

Anonymkode: 04e5f...829

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt være noe sånn strangulation fetish, mange som opplever sterkere nytelse i fravær av oksygen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over gjennomsnittet komfortabel med å slippe meg løs under sex, og er ei sånn som kommer haugevis av ganger, men øyekontakt er faktisk litt kleint, altså. Da liker jeg mye bedre å høre han puste.

Anonymkode: 34e3e...8e6

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vi puster ut rundt 5-6% CO2 (Karbondioksid), og det skal nok det gå veldig greit i kortere perioder mens man kliner. 5-6% CO (Karbonmonoksid) ville derimot vært katastrofalt, da det kan være dødelig fra 0.015%😅

Endret av Påkrevd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er over gjennomsnittet komfortabel med å slippe meg løs under sex, og er ei sånn som kommer haugevis av ganger, men øyekontakt er faktisk litt kleint, altså. Da liker jeg mye bedre å høre han puste.

Anonymkode: 34e3e...8e6

Kleint.., Du er bare ikke trygg nok i egen seksualitet og sårbarhet. 

Jeg vet han ikke er det eller, derfor jeg tenkte at dette kanskje var hans måte å ha intimsex på. For man er jo veldig nære, men man slipper den følelsen av å "være helt naken". Eller "kleint". 

AnonymBruker
Skrevet
Tummy skrev (17 minutter siden):

Vi har og gjort det eller lignende. Kan vær at det gir han noe ekstra. 
Regner med at du og synes der er ok da.

Ja! :D 

Har ikke gjort det på den måten før. (Holder fremdeles på å finne ut av hverandre.) Men, det er så absolutt digg dette også :D

AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg gjør dette stadig vekk med kjæresten. Har ikke tenkt over at det er noe å "reagere" på. Når man ligger med øynene igjen og har det digg og ansiktene er helt nærme hverandre og munnene åpne og man puster helt inntil. Jeg syns det er skikkelig intimt og fint. Jeg er dårlig på øyekontakt under sex, rett og slett fordi jeg lukker øynene automatisk når jeg har det deilig, må konsentrere meg hvis jeg skal holde blikket hans.

Anonymkode: 32aea...3e1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kan godt være noe sånn strangulation fetish, mange som opplever sterkere nytelse i fravær av oksygen.

Joda, men vi blir ikke svimle og det gir ikke samme følelse som det å bli kvelt. Tidligere når vi var yngere, og vi hadde en greie, så har jeg kvelt han, men han liker ikke det. 😇

(Nå, har vi en annen relasjon enn da vi var yngere. )

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åh, jeg gjør dette stadig vekk med kjæresten. Har ikke tenkt over at det er noe å "reagere" på. Når man ligger med øynene igjen og har det digg og ansiktene er helt nærme hverandre og munnene åpne og man puster helt inntil. Jeg syns det er skikkelig intimt og fint. Jeg er dårlig på øyekontakt under sex, rett og slett fordi jeg lukker øynene automatisk når jeg har det deilig, må konsentrere meg hvis jeg skal holde blikket hans.

Anonymkode: 32aea...3e1

Ja, for han er også en slik som er litt "dårlig" på øyekontakt. Men, da tror jeg også dette er intimspråket til dere som er litt vare på øyekontakt. 

:) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er ganske vanlig tenker jeg i hete stunder. Ikke CO. CO kan ikke kroppen kvitte seg med på samme vis som CO2, det er derfor du ser i nyhetene at det går galt med bål inni telt etc. Ellers så går det jo helt fint å teste ut om en ikke overdriver i mange minutter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja! :D 

Har ikke gjort det på den måten før. (Holder fremdeles på å finne ut av hverandre.) Men, det er så absolutt digg dette også :D

Kan jo teste ut at bare en puster gjennom nesen. Altså må begge puste gjennom samme nese når dere kliner, hans eller din. Ganske rar følelse første gang men også digg når en har prøvd litt. 
Eller at en har munnen over over den andres nese og den andre må ha lukket munn. 

Skrevet
Tummy skrev (8 timer siden):

Det er ganske vanlig tenker jeg i hete stunder. Ikke CO. CO kan ikke kroppen kvitte seg med på samme vis som CO2, det er derfor du ser i nyhetene at det går galt med bål inni telt etc. Ellers så går det jo helt fint å teste ut om en ikke overdriver i mange minutter.

Jeg vet, innånding av CO2 gir ekstreme orgasmeopplevelser

AnonymBruker
Skrevet

Æsj hva er vitsen 

Anonymkode: c708a...2b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det syns jeg er digg. Liker å være nær med munnen. Det er intimt og deilig, uten å hele tiden kline/kysse. 
Jeg er heller ikke så glad i øyekontakt, så kanskje det ligger noe i det..

k45

Anonymkode: e24b0...2a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Æsj hva er vitsen 

Intimitet og gir nok han mye sterkere orgasmer pga forhøyet CO2 i blodet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Æsj hva er vitsen 

Sex og klining er jo mye æsj om man tenker på det. 

Men, så er det digg og intimt og helt jævla magisk alikevel. Så det er vel poenget :);) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...