AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Hvor kjøper du gode basic klær? Mine gamle hvite og sorte singleter og t-skjorter er bltt veldig utvaskede, de er noen år riktignok. Så nå vil jeg investere i noen nye. Jeg handlet en god del på Days like this som ikke finnes lenger.. Så hvor handler du slike klesplagg? Anonymkode: 19f9c...5f7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Skrevet 1. juni 2023 Cubus. De har veldig gode basic singleter og t-skjorter. De langermede t-skjortene synes jeg derimot har tapt seg litt, blitt litt "boksete" i passformen. Anonymkode: be8fa...ab1 1
Roci Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Jeg liker kvaliteten på t-skjortene til Arket og COS, de holder fasong og farge utrolig godt. 1
t0nje Skrevet 1. juni 2023 #4 Skrevet 1. juni 2023 (endret) Jeg sverget til Bikbok og HM i mange år men de ble så fort slitt. Har disse t-skjortene og disse singletene nå og de er utrolige fine i passformen for min del hvertfall, er timeglassfigur om det har noe å si. Endret 1. juni 2023 av t0nje
Elysian Skrevet 1. juni 2023 #5 Skrevet 1. juni 2023 Jeg har noen singletter fra Lindex som har holdt seg godt i mange år. Basisklær i ull kjøper jeg på Cubus (hvis du ønsker noe sånt til kaldere tider). Nylig kjøpte jeg t-skjorter fra Vic (er det Aerly kjeden heter nå?), som virket veldig gode i stoffet. Spent på hvordan de holder seg over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå