Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre gravide som sliter med humøret? Vet ikke om det er hormonene eller den dårlige formen eller en kombinasjon, men dette som skal være en så lykkelig tid, er ikke akkurat det. Er til tider ganske nede, deppa, helt uten grunn egentlig. Bekymringer, uro.... mest av alt IRRITABEL. Og frustrasjon.

Løsningen er kanskje å trosse den dårlige formen og likevel komme seg ut å gjøre ting?

Anonymkode: dded0...08d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hatet å gå gravid, så humøret var ikke på topp sånn generelt (oppførte meg ikke som en heks uansett da). Men når jeg i tillegg ble full av hormoner og fikk vondter så ble lunta veldig kort. At graviditeten er en magisk tid er bullshit for mange (meg inkludert). Det som hjalp for meg var å faktisk komme meg ut av huset. Jeg dro på kafé med ei venninne selv om jeg egentlig ikke hadde lyst feks. 

Anonymkode: ae908...c5d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med angst/ bekymringer og er i trimester 1. Det hjelper å komme seg ut å gjøre noe. 

Anonymkode: 5e79e...b82

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du fått for deg at det skal være en lykkelig tid... ? Det er helt dønn normalt å slite med humøret. En ting er hormonene, men så er det også de fysiske plagene som hvem som helst kan bli sur og irritabel av. 

Anonymkode: e3a18...213

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...